Avatar billede thedukedk Juniormester
18. november 2023 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows 11 home

jeg læser lidt rundt omkring at der er problemer med windows 11
jeg har lige købt en usb pen med win 11 home på som jeg skal installere næste weekend på ny pc.
men nu tænker jeg på om det er noget skrammel og om man hellere skulle vente og så installere windows
hvad synes i ????
Avatar billede thedukedk Juniormester
18. november 2023 - 21:53 #1
mener selvfølgelig om man skal installere win 10 igen på ny pc
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. november 2023 - 22:42 #2
Du kan jo også vælge begge to - og køre dual boot..Er det en stationær endda på særskilte drev og styre booten med boot menu. Er det på samme disk men med flere portioner så installer den ældste Windows først. jeg har en opsætning med 3 m.2 SSD kun til styresystem -og sat op så jeg ser de samme biblioteker  - dokumenter billeder videoer downloads på begge windows systemer.

Teknisk set er de to Windows versioner meget ens  - lidt design ændringer - Jeg vill vælge WIN11 hvis der kun er en -supporten på 10 sluutter snart.
Avatar billede kurtba Ekspert
19. november 2023 - 22:30 #3
Win 11 fejler intet - men de få utilfredse råber altid højest.
Så du skal helt klart bare installere win 11.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. november 2023 - 08:08 #4
Installer bare Windows 11 med ro på bagsmækken.
Der er hverken børnesygdomme eller andet "sjov" at slås med. Hvis dine app's kører under Windows 10, vil de køre lige så fint under Windows 11.

Har du RIGTIG gammel hardware, kan du løbe i problemer med drivers, men de var så sandsynligvis allerede dukket op med Windows 10.