Avatar billede ZeBa Ekspert
30. november 2023 - 19:46 Der er 51 kommentarer og
10 løsninger

Photoshop: Sammenkædning af billeder

Hvordan er det nu, man gør det.
Skal bare bruge et stikord, så kan jeg gøre det
Avatar billede nopsen Ekspert
30. november 2023 - 20:14 #1
her er nogen stikord:

luk dine tidligere mange spørgsmål!
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. november 2023 - 21:12 #2
HØRT!
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. november 2023 - 21:38 #3
I må have et trist liv
Avatar billede nopsen Ekspert
30. november 2023 - 21:43 #4
#3
ikke så trist som dit tilsyneladende.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. november 2023 - 23:33 #5
#3 - Mit liv er ikke trist, men lidt forståelse er aldrig af vejen.
Avatar billede ebea Ekspert
01. december 2023 - 11:54 #6
Det er utroligt, ZeBa, at du forventer at nogen skal hjælpe dig, med dine mange spørgsmål, og at du som tak, end ikke gider vende tilbage, og få lukket spørgsmålene, og på de mennesker som nu brugte tiden på at hjælpe dig.

Det er lidt som at sige “… godt at i kunne hjælpe, men forvent ikke en tak fra mig”.

Så prøv at kom ud af din slumrende tilværelse, og stram op omkring dine spørgsmål.
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. december 2023 - 12:10 #7
#6 Du er ikke alene med dit synspunkt.
Eksperten er oprettet med det gode formål at brugerne kan hjælpe hinanden, og et lille tak for hjælpen koster ikke noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2023 - 13:50 #8
Tip: Lav nogle vejledninger du selv kan arbejde ud fra, så du ikke glemmer det til næste gang. Det var stikordet herfra.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. december 2023 - 03:45 #9
Jeg takker faktisk jævnligt for hjælp, men jeg fatter ikke, hvad det at lukke et spørgsmål har at gøre med at takke.
Men I har velværet herinde i så mange år at I kan se det.
Men tusind tak for hjælpen, som jeg ikke har fået.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2023 - 07:24 #10
#9 Det at man lukker sine spørgsmål er en måde at vise man selv  er aktiv i de tråde man stiler og om der er ryddet op i dem. Kan problem ikke løses skriv dette til sidst og marker som løsning (selvom der ikke er nogen)

Tak for jeres hjælp men jeg fik desværre ikke den løsning jeg ønskede, og vælg dette som afslutning på tråden. Så er den afsluttet på en pæn måde som alle respekterer.

Nu er jeg ikke selv bruger at Photoshop. Men det du ønsker at gøre med billederne er det at "Blende" dem? Hvis det er så lav en søgning på at blende billeder sammen.
Der nogle video guides der viser hvordan man gør det.
God søndag.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. december 2023 - 13:27 #11
Spar os dog den for ironiske attitude i den sidste linje: "Men tusind tak for hjælpen, som jeg ikke har fået."
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. december 2023 - 16:58 #12
#11: Du er ikke tvunget til at læse det, jeg skriver.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. december 2023 - 17:33 #13
Det gælder heldigvis alle brugere her på eksperten!!!!
Avatar billede nopsen Ekspert
03. december 2023 - 22:12 #14
ZeBa, du har fået så meget hjælp herinde i årevis, og er utallige gange gennem tiden blevet opfordret til at følge reglerne som experten er bygget på, men nægter at følge dem og bare opføre dig nogenlunde civiliiseret.
mange endda venlige henstillinger hjælper ikke, du bliver med det samme ubehagelig og føler det er unfair af os andre. du har også flere gange fået karantæne af admin, men mener det nok er ondskab over for dig. ikke en opførsel man forventer fra en mand i din alder, men mere fra en utilpasset teenager.
vi er mange som forlængst har droppet at bruge tid på dine problemer af den grund, desværre er det eneste der redder dig den lille bitte håndfuld hjælpere der trods tilsvininger gennem årene bliver ved med at prøve at hjælpe. nogen er endda blevet opfordret direkte af dig til at stoppe med at deltage i dine spørgsmål og alligevel springer de til med lange indlæg næste gang du spørger.
det er din eneste redning at de stadig gider, hvilket er ufatteligt. de burde bakke op om at sætte foden ned!
man ka ikke lære en gammel hund nye tricks, så det ændrer sig nok aldrig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. december 2023 - 00:15 #15
#14 Bravo - den sidder lige midt i skiven👍👍
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 17:39 #16
#14
Det er korrekt, at jeg ind imellem bliver ubehagelig og meget glemsom. Hvis du gerne vil vide hvorfor, kan jeg fortælle dig, at det skyldes, at jeg ud over en depression mange gange om dagen har nogle voldsomme smerter forskellige steder i kroppen, og det er der desværre ikke noget at gøre ved, beklager. Men ifølge mine læger er det altså meget almindeligt, at det medfører aggressivitet og glemsomhed.
Men det interesserer næppe en person som dig.
Og så til dig og dine venner:
Hvor har jeg givet udtryk for, at ”det er unfair af jer andre”
Hvor har jeg givet udtryk for, at  ”det nok er ondskab over for mig”?
”Nogen er endda blevet opfordret……”. Ja, én, hvor har jeg opfordret andre?
”Du har også flere gange fået karantæne af admin”. Jeg har fået karantæne én gang. Hvor ser du, at jeg har fået karantæne ”flere gange”.
Hvis du vil føre en seriøs diskussion, er det en fordel, at du holder dig til kendsgerninger i stedet for at slynge om dig med udokumenterede påstande, som bare passer ind i dit kram. Du taler om utilpassede unge. Hvad kalder du en, som ikke magter at føre en seriøs diskussion?
2 af mine venner undrer sig over, at jeg gider bruge tid på denne ørkesløse diskussion. Det undrer osse mig.
Men det er nok af samme grund som at jeg i mine 25 år som seminarielærer følte en forpligtelse til at  hjælpe osse de mest umodne/barnlige studerende til at blive voksne, modne mennesker, som forstod at skelne mellem væsentligt og uvæsentligt – selv om jeg desværre gang på gang måtte erfare, at mine bestræbelser var frugtesløse.
Men nu har jeg besluttet at følge deres råd og bruge min tid på noget mere fornuftigt, så du kan godt indstille dine skriverier, nopsen, for jeg svar
er ikke på dem.
Med venlig hilsen fra et sted, hvor vi ikke har sne, men 30+ grader C.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. december 2023 - 17:43 #17
Ønsk dig bogen "Takt og tone" , af Emma Gad, til jul - denne må lige være sagen.
Avatar billede ebea Ekspert
04. december 2023 - 18:07 #18
#16 - ZeBa! Egentlig lidt ansvarsfortrængende fra dig, at levere et sådan indlæg, i "føljetonen" her. Dine 25 år som Seminarielærer, er jo fra før den tid, hvor der var noget der hed pædagogik, og som du stadig følger.

Forventer du at "vi" skal få ondt af dig?
Hvis det nu forholdt sig som du skriver, så lad dog være at oprette, eller stille spørgsmål, hvis du har en dårlig periode. Det ville gøre det nemmere for dig, og for andre.

Og så i stedet for at markere alle indlæggene her som en løsning, så gå dog igennem dine andre spørgsmål, og marker dig selv som den der løste spørgsmålene; derved bliver de lukket.

Da du nu skriver til sidst i dit indlæg i #16, at du nu vil bruge tiden i Thailand hvor du befinder dig, med noget mere fornuftigt.
Så vil mit bedste råd til dig være, at lukke din profil. Så slutter alle dine bekymringer, og du kan nyde de +30 grader dernede, med noget mere fornuftigt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. december 2023 - 18:47 #19
#18 - Dit synpunkt er der uden tvivl mange der deler her på eksperten👍
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 19:12 #20
#18: Du skylder mig og andre læsere en forklaring på, hvad din neologisme betyder.
Din viden om pædagogik er ikke bare begrænset, men ikke eksisterende.
Det er både plat og uforskammet at antyde, at jeg skulle forvente at I skal have ondt af mig, fordi jeg udleverer mig selv for at give en forklaring på min opførsel.
Hvis du kunne læse indenad ville du forstå, at jeg ikke har en dårlig periode, men at jeg hele tiden har det sådan.
Jeg har mig bekendt ikke skrevet noget om Thailand.
Jeg har ikke bedt om dine råd.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 19:14 #21
#17: Jeg kunne sagtens forestille mig, at du er fan af Emma Gad.
Avatar billede ebea Ekspert
04. december 2023 - 19:48 #22
#20 - Okay, vi fortsætter "føljetonen".

Jeg kan ikke se, at jeg skulle have brugt ord i mit indlæg #18, som kan indikere noget brug af neologisme (måske du kan finde dem).

Du har tidligere nævnt at du var i Thailand (hvilket stemmer med temperaturen på denne årstid (30+ som du skrev)).

Jeg har igennem årene, med mange af dine indlæg, forsøgt at danne mig et "billede" af, hvem du kunne være som person.
Og hver gang, så er det der dukker op, billedet af Lærer Andersen fra Matador.
Det stemmer jo egentlig meget godt med dit tidligere erhverv, og den linje som Lærer Andersen holdte, fuldstændig konsekvent, og som du også gør.
Og det er der, at jeg skrev, det var før at pædagogikken holdt sit indtog.

Nej, du har ikke bedt om mine råd, og jeg gav dig også kun ét. Og hvis vi skal afslutte dette mareridt af indlæg, mellem dig, og brugerne herinde, mente jeg det var et godt råd at følge.

ZeBa, gå ud og nyd den dejlige Thailandske sommer, og de +30 grader, og tag en kold Pilsner (eller et par stykker).
Og så følg rådet jeg gav!
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 20:09 #23
Jeg aner ikke hvad du mener med dine kryptiske formuleringer: Jeg kan ikke se, at jeg skulle have brugt ord i mit indlæg #18, som kan indikere noget brug af neologisme (måske du kan finde dem). For mig og en af mine venner giver det ingen mening.
Hvor har jeg skrevet noget om Thailand?
Nu kan man desværre ikke uploade filer, elles skulle jeg gerne vise dig min lektorbedømmelse, som klart viser, at jeg intet har fælles med Lærer Andersen.
Men du ved måske bedre end bedømmerne af min lektoransøgning. Der er nu intet, der tyder på, at du ved noget som helst om det, du begiver dig ud i.
Jeg aner ikke, hvad du mener med, at pædagogikken holdt sit indtog.
Hvad du mener der er godt at følge interesserer mig ikke det fjerneste.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. december 2023 - 20:12 #24
#21 - Jeg er ikke fan af Emma Gad, og har heller aldrig læst bogen.
Tanken faldt mig bare ind, efter at have set dine kommentarer, til andre brugere på eksperten.
Man kan sige at "Emma (Gad) - mange brugere på eksperten gider ikke" at høre på kværulanteri.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 20:33 #25
Jeg har aldrig kværuleret herinde, jeg har blot efter bedste evne forsøgt at besvare I andres kværulanteri.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 20:33 #26
Men i øvrigt forstår jeg ikke dit vås: Man kan sige at "Emma (Gad) - mange brugere på eksperten gider ikke" at høre på kværulanteri.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 20:34 #27
Og hvad det er for kommentarer du henviser til, aner jeg ikke, og jeg aner da slet ikke, hvad de skulle have med Emma Gad at gøre.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. december 2023 - 20:48 #28
Nej, det undrer mig ikke spor.......... det er nok lidt for indviklet for dig, at forstå pointen.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2023 - 20:59 #29
Jeg er glad for at jeg i andet forum jeg deltager i kan slå kommentarer fra når jeg vil.
For den mudderkastning der kører i alle retninger her, fører ikke til noget som helst.
For alle parter synes jeg det er bedst at stoppe her.
Til Zeba vil jeg sige jeg håber du fandt en løsning, selvom du mente du ikke fik nogen hjælp i tråden her.
Jeg hopper af tråden her
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 21:33 #30
#28
Ja, det kræver en kringlet hjerne at forstå
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 21:42 #31
#29
Vil du venligst fortælle mig hvor jeg har kastet med mudder.
Jeg stopper gerne men jeg har vel lov at forsvare mig - som fx når ebea #18 antyder at jeg forventer at folk skal have ondt af mig. Det gør mig faktisk ked af det efter at jeg har udleveret mig selv. Men det er der jo nok ingen herinde der fatter
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. december 2023 - 21:46 #32
#21
Men jeg synes du skulle ringe til din dansklærer og læse dit indlæg op, så er jeg overbevist om, at du vil få at vide, at det giver ingen mening
Avatar billede nopsen Ekspert
04. december 2023 - 22:21 #33
#29
jeg tror vi alle inkl ZeBa selv ka finde ud af at stoppe når vi vil uden formaninger fra andre.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 02:58 #34
#33
Det tror jeg osse, men i stedet for at agere skolelærer skulle du besvare den række spørgsmål, jeg stillede dig i #16.
Det ville klæde dig.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 03:10 #35
#33
Hvis du har glemt dem, skal jeg gerne gentage dem:
Hvor har jeg givet udtryk for, at ”det er unfair af jer andre”
Hvor har jeg givet udtryk for, at  ”det nok er ondskab over for mig”?
”Nogen er endda blevet opfordret……”. Ja, én, hvor har jeg opfordret andre?
”Du har også flere gange fået karantæne af admin”. Jeg har fået karantæne én gang. Hvor ser du, at jeg har fået karantæne ”flere gange”.
Hvis du vil føre en seriøs diskussion, er det en fordel, at du holder dig til kendsgerninger i stedet for at slynge om dig med udokumenterede påstande, som bare passer ind i dit kram. Du taler om utilpassede unge. Hvad kalder du en, som ikke magter at føre en seriøs diskussion?
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2023 - 03:39 #36
gå din egen historik igennem fra de sidste 10 år og find svarene der.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 04:01 #37
Jeg kan ikke finde dem, men det må du jo kunne siden DU påstår det. Og du vil vel ikke bryde dig om at blive beskyldt for at lyve?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 04:06 #38
Jeg synes det er trist at se hvordan en ellers seriøs diskussion, som fx 220661 fører gang på gang bliver trukket ned under gulvniveau af løsagtige påstande fra en som dig.
Du ville gavne din egen anseelse hvis du i stedet holdt dig til sandheden.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 04:33 #39
I øvrigt kan jeg fortælle noget som nogen måske vil finde interessant:
Jeg er ved at blive helt paranoid af denne diskussion, så på et tidspunkt var jeg ved at tro, at en af mine modstandere, som vel alle ved alt om internet mv. havde inficeret min laptop med en virus:
Pludselig kunne jeg ikke starte nogen af programmerne på linien i bunden af skærmen eller andre steder.
Jeg kunne flytte musen rundt, men ikke bruge den til noget. Det begyndte med at cursoren ændrede sig til pil op og pil ned med en lille bolle i midten og den markerede hele tiden tekster.
Og så blev det gradvist værre og værre.
Men pludselig var den normal igen
Men nu er det der igen, og jeg kan overhovedet ikke bruge skidtet, så dette er skrevet på min Android?
Interessant?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 04:35 #40
Vil lige tilføje at jeg naturligvis ikke forventer at få hjælp, tænkte bare at andre også fandt det interessant.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 04:38 #41
Og nu virkede den så igen - i 10 sekunder
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2023 - 08:52 #42
Åbner lige kort her for at forklare:
#31 Du har ikke kastet med mudder ZeBa føler jeg. Beklager hvis du har opfattet det på den måde. Det var ikke ment den vej.
Jeg er ked af med det du roder med og er klar over du derfor har problemer i din hverdag på grund af det.
Det med at rydde op i  spørgsmål er jeg dog  enig i med hvad andre siger.
Jeg synes i en support gruppe at ting bare fungerer bedre når der er styr på at man følger med og få lukket spørgsmål ned.
Det er super fint hvis man finder en løsning og gør det den vej. Jeg skrev lidt tidligere i tråden hvordan det kunne gøres (se #10)
Jeg har været med i gruppen her snart 15 år og der har fra dag 1 været nogle der skulle påpege at man skulle lukke lukke sine spørgsmål. Indrømmet så har jeg også selv gjort det et stykke tid, men helt ærligt som tiden har gået, så gider jeg ikke bruge tid på det mere. Hvis jeg vil hjælpe gør jeg det, eller også springer jeg tråden over. Jeg er godt klar over at de indlæg jeg har skrevet her sikkert ikke har løst dit problem i tråden her, men tippet med at lave nogle tekst dokumenter og skrive tips ind evt med at kopiere links ind, det er faktisk en god ide. Opretter man flere dokumenter til at kategorisere, så finder man nemt løsning på noget man måske brugte for flere år siden. Jeg har brugt metoden her i rigtig mange år for at huske det og ikke skulle bruge tid på at opsøge det igen.
Jeg lukker her igen.
Hvis du vil kommentere på det jeg har skrevet her kun til mig , så skriv en intern besked. Du kan se besked i nederste højre hjørne på dit profil billede skærm når du er logget ind.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 09:54 #43
Men som sagt vil jeg gerne lukke mine spørgsmål - ikke mindst hvis jeg bliver opfordret til det på en venlig måde, som du fx gør. Men jeg glemmer det rent faktisk eller også har jeg for meget om ørerne - og for meget er desværre ikke ret meget.
Du skriver, at du i starten her i gruppen var meget optaget af at påpege, at folk skulle lukke deres spørgsmål, men som tiden er gået gider du ikke bruge tid på det mere. Kan man sige, at der var tale om en modningsproces :)
Dit tips er udmærket, jeg var faktisk i gang med noget i den retning for nogle år siden, men så kom jeg fra det og glemte det igen. Men jeg tror jeg tager det op igen.
Nej, dit svar var ikke løsning på mit problem.
Det, jeg har brug for er at kunne sætte en række fotos sammen ved siden af hinanden, som du har taget med ca. 30 graders mellemrum. Altså en widescreen eller hvad det hedder.
Og det er PS faktisk enormt god til, men jeg kan sgu ikke komme på, hvor den funktion gemmer sig, og PS er jo et fantastisk program med utrolig mange funktioner - og så til gengæld frygtelig vanskelig at finde rundt i, hvis man ikke bruger det til daglig. Det gjorde jeg faktisk før i tiden, men efter at jeg er blevet pensioneret bruger jeg det normalt kun til meget basal redigering af fotos fra de steder, jeg rejser til.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 10:12 #44
#42
UPS, jeg glemte en del af mit indlæg, men her kommer det hele:

#42:
Tak for et fornuftigt indlæg.
Jeg vil såmænd gerne lukke mine spørgsmål - selv om jeg har svært ved at se vigtigheden af det. Men jeg bliver ærlig talt provokeret, når jeg stiller et spørgsmål, og så bliver overfaldet af den flok, som sviner mig til, fordi jeg har glemt noget af det vigtigste her i livet - nemlig at lukke sine spørgsmål i Eksperten.
Det minder mig utrolig meget om en kolonihaveforening eller om en sejlklub, som jeg engang var medlem af, og hvor det var ligegyldigt om man kom ud at sejle, bare båden var nymalet.
Men som sagt vil jeg gerne lukke mine spørgsmål - ikke mindst hvis jeg bliver opfordret til det på en venlig måde, som du fx gør. Men jeg glemmer det rent faktisk ofte (og hvorfor har jeg vist forklaret) eller også har jeg for meget om ørerne - og for meget er desværre ikke ret meget.
Du skriver, at du i starten var meget optaget af at påpege, at folk skulle lukke deres spørgsmål, men som tiden er gået gider du ikke bruge tid på det mere.
Kan man sige, at der var tale om en modningsproces :)
Dit tips er udmærket, jeg var faktisk i gang med noget i den retning for nogle år siden - især i forhold til PS - men så kom jeg fra det og glemte det igen eller tænkte, at det kan jeg da sagtens huske.
Men jeg tror jeg tager det op igen.
Nej, dit svar var ikke løsning på mit problem.
Det, jeg har brug for er at kunne sætte en række fotos, som jeg har taget med ca. 30 graders mellemrum, sammen ved siden af hinanden. Altså til et panorama billede.
Og det er PS faktisk enormt god til, men jeg kan sgu ikke komme på, hvor den funktion gemmer sig, og PS er jo et fantastisk program med utrolig mange funktioner - og så til gengæld frygtelig vanskelig at finde rundt i, hvis man ikke bruger det til daglig.
Det gjorde jeg faktisk før i tiden, men efter at jeg er blevet pensioneret bruger jeg det normalt kun til meget basal redigering af fotos fra de steder, jeg rejser til.
Og det med at lave en søgning er jo en god idé -hvis man lige kan komme på, hvilke ord man skal søge på - på dansk eller engelsk.
Og her var den sgu: How to use photoshop to combine pictures to panorama.
Og så finder man den her: https://www.youtube.com/watch?v=EX6ErVu4AH4
Og den hedder File, automate, photo merge.
Så fik jeg alligevel noget ud af gruppen her, selv om der nok er en del, der ærgrer sig over det :)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2023 - 11:40 #45
#44 Tak for svar og godt du fandt løsning.
Husk at gemme så du ved til næste gang du skal bruge den procedure i Photoshop :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 12:51 #46
#45: Det er gjort. Jeg lærer trods alt lidt en gang imellem :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 18:51 #47
#28; Men du kunne måske forklare mig pointen - hvis der da er nogen?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 19:00 #48
#36: gå din egen historik igennem fra de sidste 10 år og find svarene der. - skriver nopsen.
Du mener altså, at jeg skal finde dokumentation for dine løgnagtige påstande.
Men det gør jeg ikke, for denne dokumentation findes ikke. Men jeg vil - ENDNU EN GANG - bede dig om at svare på følgende spørgsmål - med mindre det er i orden, at jeg fremover kalder dig en LØGNER:

Hvor har jeg givet udtryk for, at ”det er unfair af jer andre”
Hvor har jeg givet udtryk for, at  ”det nok er ondskab over for mig”?
”Nogen er endda blevet opfordret……”. Ja, én, hvor har jeg opfordret andre?
”Du har også flere gange fået karantæne af admin”. Jeg har fået karantæne én gang. Hvor ser du, at jeg har fået karantæne ”flere gange”.
Hvis du vil føre en seriøs diskussion, er det en fordel, at du holder dig til kendsgerninger i stedet for at slynge om dig med udokumenterede påstande, som bare passer ind i dit kram. Du taler om utilpassede unge. Hvad kalder du en, som ikke magter at føre en seriøs diskussion?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 19:07 #49
#19: Synes du så ikke, at det er mærkeligt, at der kun er 4-5 personer, der synger med i hylekoret her?
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2023 - 19:27 #50
jeg ikke bedt dig om at finde dokumentation for noget som helst!
du spurgte selv og jeg svarede hvor du ka finde svar.
jeg er da ligeglad om du så selv gider gå dine spørgsmål igennem og finde svar.
er også fuldstændig fløjtende bedøvende ligeglad med hvad du vil kalde mig!
sikke en "skræmmende" trussel at komme med :))
Avatar billede nopsen Ekspert
05. december 2023 - 19:37 #51
"med mindre det er i orden, at jeg fremover kalder dig en LØGNER"

du har hermed min fulde tilladelse og opbakning til at kalde mig dette og derudover alt hvad du ellers kan finde på af gloser, slå dig endelig løs.
har du ellers andet du ka "true" med?
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. december 2023 - 05:56 #52
Hvor er det dog trist med personer, som er så æreløse, at de accepterer at blive kaldt løgner. Men vi må altså konstatere, at disse påstande, som nopsen har fremsat, er urigtige:

Det er usandt, at jeg har givet udtryk for, at ”det er unfair af jer andre”
Det er usandt, at jeg har givet udtryk for, at  ”det nok er ondskab over for mig”?
Det er usandt, at jeg flere gange har fået karantæne af admin”.

I øvrigt har jeg modtaget disse to private beskeder fra to andre medlemmer af Eksperten:

Vil anbefale at du stopper dialog med nopsen. Den kværulant er ikke værd at bruge tid på.
og
Nopsen er både ubegavet og uforskammet og ganske rigtigt en ynkelig løgner. Glem ham!
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. december 2023 - 06:04 #53
#22:
Beklager, ebea. Det er korrekt, at jeg tidligere har skrevet om Thailand. Undskyld.
Og ja, jeg er i Thailand, men jeg faldt forleden og slog benet, og siden har jeg ligget i sengen det meste af tiden, så jeg nyder ikke noget som helst, bortset fra en god bog.
Men du skriver: Jeg har igennem årene, med mange af dine indlæg, forsøgt at danne mig et "billede" af, hvem du kunne være som person.
Mener du virkelig alvorligt, at du bruger tid på den slags, så har du sgu for lidt at lave.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2023 - 06:12 #54
jeg synes lige i skal se dette.

ZeBa er gået amok og graver i min historik for at finde smuds.
han har lige postet denne besked i et spørgsmål fra 2008 i en uskyldig brugers tråd:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/835529?k=8416715&nid=1708538

jeg er med på at vi har en ophedet diskussion for nuværende og ka finde mig i det så længe det vedrører os 2, men at begynde at poste tilsvininger i tilfældige brugeres spørgsmål er helt unødvendigt og direkte sygt!
hvad forestiller du dig at ladyhawk og hvem ellers du lige nu skriver til, skal bruge din vrede til!
der skal meget til for at jeg går så langt at anmelde folk, men det her er for groft, så slf skal det stoppes!
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. december 2023 - 06:29 #55
Du skrev tidigere:

du har hermed min fulde tilladelse og opbakning til at kalde mig dette og derudover alt hvad du ellers kan finde på af gloser, slå dig endelig løs.

Men det mener du altså ikke alligevel. Kan du overhovedet finde ud af, hvad du mener?

Ja, ladyhawk skrev at du var ærlig, og det var der al mulig grund til at korrigere.
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. december 2023 - 06:33 #56
Du skriver osse:
hvad forestiller du dig at ladyhawk og hvem ellers du lige nu skriver til, skal bruge din vrede til!

Jeg er ikke spor vred, og da slet ikke på dig, for det er du ikke værd. Og som det klart fremgår fortalte jeg ikke ladyhawn noget som helst om en vrede, kun at du er en løgner, som det er værd at tage sig i vare for.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2023 - 06:47 #57
ja du må svine mig til alt det du vil. betyder det i din verden at du ka poste din vrede ud i gamle tråde overfor for intetanende tilfældige mennesker?
skriv dine eder og forbandelse direkte til mig som en voksen mand.
hvad i alverden er det du har gang i?
Avatar billede repox Seniormester
06. december 2023 - 06:55 #58
Sikke en perle af af en tråd at stå op til her til morgen.

Jeg har givet ZeBa et midlertidigt ban. Det er ikke første gang denne bruger modtager et ban, hvorfor bannet denne gang er til ultimo februar.

Begrundelsen for bannet skal igen ligge i et unødvendigt groft sprogbrug.og jeg mener ikke at brugerens tilgang til Eksperten er foreneligt med Ekspertens formål og dennes samt ComputerWorlds regler som en overholdelse af er en betingelse for deltagelse.

Generelt forventer vi på Eksperten at alle hjælper til med at holde den gode tone; dette bør også inkludere at begrænse sig til at anmelde indhold der bryder med reglerne og ikke indgå i en unyttigt konflikteskalerende dialog, men at anmelde og rykke videre eller række ud til sidens admins.

God onsdag.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2023 - 06:56 #59
jeg har ikke løjet og er ligeglad om du mener det modsatte.
hvad har  ladyhawk fra 2008 gjort for at blive belemret med diit indlæg?
hvor mange flere tilfældige vil du skrive til for at få afløb ved at kalde mig løgner?
ka du slet ikke se at du er i gang med et groft misbrug af eksperten og hvor infantil din opførsel er?
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2023 - 07:37 #60
bare til info, ZeBas indlæg til brugeren i mit link i #54 er slettet.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
10. december 2023 - 18:41 #61
#58 - Tak Repox :-)