Avatar billede hkprofil Forsker
01. december 2023 - 10:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google kalender

Jeg bruger Google kalender. Jeg vil gerne udskrive en uge i A5 format. Desværre bliver teksten på aftaler, så lille at den ikke kan læses - kan nogen hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. december 2023 - 19:13 #1
Jeg prøvede A5 liggende - Jeg synes det se fornuftigt ud men kun 11 tegn pr linje pr dag.
Avatar billede hkprofil Forsker
02. december 2023 - 16:04 #2
#1 TAK  Det kan godt bruges, med den metode, men er lidt nysgerrig, hvor der du "11 tegn pr. linje pr. dag"??
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. december 2023 - 17:08 #3
Nu jeg kigger efter kan man i udskriftsdialogen vælge mellem 7 skrift størrelser - så 11 eller noget andet - man kan vel også skifte font  - i nogle fylder l mindre end M og W.
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. december 2023 - 17:13 #4
Der er også mulighed for at vælge sort/hvid i udskrifts dialogen ( under yderligere .... ) -det synes jeg øger læsbarheden -så sipper man fra douche lyseblå tegn.
Avatar billede hkprofil Forsker
02. december 2023 - 17:28 #5
Jeg har ikke den mulighed for at skifte 7 - 11 ??
Hvad betyder M og W ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. december 2023 - 00:16 #6
Det betyder bare der er forskel på bredden af bogstaver på en gammeldags skrivemaskine er alle tegn lige brede - som i fonten courier new.

I denne font er alle tegnene ikke lige brede -5 tegn på hver linie

lllll
MMMMM
WWWWW