Avatar billede gerhardpet Seniormester
06. december 2023 - 14:01 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Mystisk ikon på drevet på min smarthphone

Jeg arbejder på drevet på min smartphone Pixel 5 og ser så et  ukendt ikon - vistnok et kamera på en gul baggrund. Når jeg klikker på ikonet får jeg en tekst om jeg vil tillade Drevet at tage billeder medens appen bruges.  Jeg aner ikke hvad det er for et ikon. Er der nogen herinde, der kan vejlede mig?
Gerhard
Avatar billede supportsiden Professor
06. december 2023 - 14:52 #1
Det er vist helt normalt, jeg har den selv, bare i lysegrøn og med samme tekst
Hvad det går ud på ved jeg pt. ikke
Avatar billede supportsiden Professor
06. december 2023 - 14:55 #2
Prøv at vælge kun denne ene gang, så afsløres det !
Scan billeder direkete ned på drev, gem som PDF
Vil tro at det også kan OCR
Avatar billede gerhardpet Seniormester
06. december 2023 - 15:31 #3
Tak for svaret. Jeg ved ikke, om jeg får brug for det, men nu ved jeg da hvad et er.
vh Gerhard