Avatar billede Uvanga Ekspert
07. december 2023 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google browser scroller ikke

Min Chrome browser vil pludselig ikke scrolle ned på hjemmesider. Jeg har geninstalleret Chrome, det hjælper desværre ikke. Det er ikke alle hjemmesider der driller, men mange af dem. Hvad kan man gøre?
Edge browser scroller ok, også på de sider hvor Chrome driller.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2023 - 22:05 #1
Bruger du Revo Uninstaller når du fjerner programmer?
Min opfattelse af at fjerne og geninstallere igen der skal man bruge Revo for at fjerne de unoder der var i den installation der ikke virkede korrekt.
Avatar billede supportsiden Professor
07. december 2023 - 23:15 #2
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. december 2023 - 18:43 #3
Revo Uninstallerer løste problemet👍
Som nævnt i spørgsmålet scrolles der ok i Edge,så det var ikke musen der drillede.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2023 - 19:16 #4
Godt du fik løst det👍