Avatar billede valby Ekspert
10. december 2023 - 04:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blue-Ray afspiller.

Jeg har brug for en Blue-Ray afspiller af skiver, som kan sættes til USB på computeren. Det skal være en god kvalitet, men behøver ikke at være meget bedre, end computeren kan gengive.
Jeg har ikke brug for streaming eller surround.
Windows 11
Grafikkort: S27C36x (1920x1080@60Hz)
Intel UHD Graphics 730 (Lenovo)
Avatar billede valby Ekspert
10. december 2023 - 04:35 #1
Ps. Prisforslag max 2000 Kr.
Avatar billede valby Ekspert
10. december 2023 - 15:11 #3
Ja jeg har godt set den side, men det er vanskeligt, at bedømme mulighederne. Derfor ville jeg gerne høre fra noget, som havde erfaring med, hvilke krav jeg bør stille, i forhold til prisen.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. december 2023 - 16:08 #4
Jeg købte denne som opfylder alle de krav jeg har!
https://www.computersalg.dk/i/4519283/asus-bw-16d1h-u-pro-disk-drev-bd-re-16x2x12x-superspeed-usb-3-0-ekstern-sort?utm_source=pricerunner&utm_medium=163-it-elektronik-hardware-interne-drev-cd-dvd-blu-ray&utm_campaign=asus&utm_content=48Sammenlign-Priser
Kunne måske  have købt en billigere men valgte denne for at være på den sikre side og fordi jeg altid har haft gode erfaringer med ASUS:
Avatar billede valby Ekspert
10. december 2023 - 18:05 #5
Ja prisen er Ok, men der står ikke noget om den. Kan den både skrive og afspille ?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. december 2023 - 06:16 #6
Se til venstre i linket!
https://ibb.co/kKV1Kcq
Avatar billede valby Ekspert
11. december 2023 - 13:56 #7
Det ser udmærket ud. Mange tak. 👍