Avatar billede jdann Mester
10. december 2023 - 09:55 Der er 12 kommentarer

Kan ikke logge hjemmeside

Hejsa
Jeg kan ikke logge på en bestemt hjemmeside på min PC. Jerg har intet problem med at logge på en anden PC som " kører " på samme browser og netforbindelse.
Der er intet problem med andre hjemmesider
Hjemmesiden kommer fint frem når den indtastes, men den er " død " - man kan ikke klikke liv i den, scrolle m.m.
Har nogen en iden om løsning på dette problem
Venlig hilsen
Jørgen Dann
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2023 - 11:02 #1
prøv at slette din browsers cache og så genstarte pc.
Avatar billede jdann Mester
10. december 2023 - 14:15 #2
Hejsa

Tak for svar - men det hjælper desværre ikke at rydde browserdata
VH
Jørgen
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2023 - 14:34 #3
Er linket ens på de 2 computere?
Avatar billede jdann Mester
10. december 2023 - 16:02 #4
Ja - hvis du mener hjemmesiden " adresse "
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2023 - 17:28 #5
Er det en 'stor' hjemmeside (youtube?), og har du adblocker på den, der er død?
Prøv evt med en anden browser (Edge/Firefox/Chrome/Vivaldi)
Avatar billede jdann Mester
11. december 2023 - 07:57 #6
hej igen
Alm hjemmeside - ikke stor - ingen adblokcker.
Sopm tidligere skrevet ingen problemer ved anden PC - dert også bruger Crome
VH
Jørgen
Avatar billede jdann Mester
11. december 2023 - 08:02 #7
Hej igen igen
Hjemmesiden der driller hedder www.yoursurprise.dk
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2023 - 09:20 #8
#7 Åbner fint her med Edge og Brave Browser og også med Chrome hvor jeg ikke har tilføjelser på
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2023 - 09:26 #9
Rettelse: Side var frossen da jeg prøvede at navigere på siden med Edge. Jeg koblede Ublock og Idontcareabout cookies fra, og fik så en bekræftelse på jeg skulle acceptere cookies på siden. Når dette var gjort kunne jeg aktivere dem begge igen og så navigere. Tænker problemet er den boks med at acceptere cookies fra siden der laver den fejl du oplever. I Brave var der ikke problemer. Så måske idontcareabout cookies var synderen hos mig.
Avatar billede jdann Mester
11. december 2023 - 11:07 #10
Hej igen
Tak fordi gider prøve at hjælpe mig. Nu er jeg ikke den store IT nørd, så det sidste du skrev omkringnogle cookies aner jeg faktisk mikke mhvordan jeg skal håndtere. Sorry :)
VH
Jørgen
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2023 - 12:27 #11
I Google Chrome tryk på de tre prikker øverst til højre. Vælg udvidelser og vælg så administrer udvidelser.
Hvilke udvidelser har du listet herinde?
Avatar billede jdann Mester
11. december 2023 - 15:27 #12
Hej igen
Jeg hjar her flg udvidelser stående
Autoplaystopper
Avira Browser Safety
Avira Password Manager
Avira Safe Shopping
Google Docs Offline
Grammaly Grammar Checher
Malawarebye Browser Guard
NemID Nøgleprogram,
Photo College for Google Crome
Sikkershopping