Avatar billede nu_igen Professor
10. december 2023 - 22:57 Der er 4 kommentarer

Fjerne egne stickers fra Ipad

Hej. Jeg har prøvet at lave nogle stickers. Anede ikke noget om at man kunne. Men hvor ligger de, så de kan slettes? Jeg kan se at at de når jeg bruger tastaturet og emotions, ligger mine stickers yderst til venstre. Men hvor ligger de ellers ? I photos kan jeg ikke finde dem.
Håber på et svar.
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
11. december 2023 - 16:26 #1
Google er din ven. Se dette
https://www.youtube.com/watch?v=hGa2SQKsfng
Avatar billede nu_igen Professor
11. december 2023 - 17:23 #2
Tak for svaret. Men jeg kan kun se mine stickers når jeg skriver en besked og vil indsætte en emotion. Jeg har set det link du henviser til. Det er til iPhone, men urde virke på samme måde på min Ipad. Jeg har googlet igen  og fundet denne tekst på engelsk, som jeg trods gode engelsk kundskaber ikke kan greje.
"
Open the Photos app on your iPad. Tap a photo to open it in full screen. Touch and hold the subject, then tap Add Sticker. The sticker appears in your stickers menu, which you can access when you use the iPad onscreen keyboard or Markup tool."
Det er den sidste del  med Ipad onscreen keyboard or Mark up tool jeg ikke forstår.
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
11. december 2023 - 18:03 #3
Når du i en app har skærmtastaturet fremme, kan du få stickers frem ved at trykke på + tegnet (eksempelvis i iMessage eller i mail). så kommer der en liste frem, hvor du vælger stickere. Ved at holde på en sticker kommer der en menu frem  , hvor du kan vælge slet. I nogle apps skal du trykke på markeringspennen og derefter +. Håber det er forståeligt.
Avatar billede nu_igen Professor
11. december 2023 - 22:09 #4
Tak for svaret? Nu er tiøren faldet. Efterhånden snes jeg at der burde være nogle standard funktioner for mange ios ting, som virker som de rene lappeløsninger.
Med venlig hilsen - Ingeborg