Avatar billede Jan Praktikant
20. december 2023 - 14:34 Der er 1 kommentar

Outlook 2021 kan ikke udskrive

Jeg får en fejlmeddelse når jeg vil udskrive og jeg kan ikke få lov til at ændre noget i printeropsætningerne inde i Outlook printer menuen.
Fejlmeddelsen er: Der kan ikke udskrives, medmindre et element r markeret. Marker et element, og udskriv igen.
Det hjælper desværre ikke at markere noget.
mvh
Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2023 - 17:31 #1
Og printer kan udskrive fra andre ting? Har du prøvet at genstarte printeren?