Avatar billede kirpo Juniormester
21. december 2023 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med afsendelse af ny meddelelse i Thunderbird

Jeg har i mange år benyttet en yousee-mail via Thunderbird.
Pludselig er SEND, efter at have skrevet meddelelsen, forsvundet.
SEND har tidligere været i boxen øverst til venstre, hvor også teksten Ny meddelelse befinder sig.
Jeg gætter på at miseren er opstået i forbindelse med opdatering af Thunderbird
Avatar billede INK Ekspert
21. december 2023 - 11:34 #1
Hvis det er i ny besked billedet, at du mangler SEND, så kan du højreklikke på menulinjen, vælge tilpas (customize) og her vælge gendan standard (Restore default set). Det skulle bringe menuen tilbage til det velkendte.
Avatar billede kirpo Juniormester
21. december 2023 - 15:32 #2
Tak til INK for løsningsforslag.
Jeg kan godt finde tilpas på værktøjslinien, men finder desværre ikke Send eller gendan standard.
Jeg skal muligvis have "det skåret ud i pap", da jeg ikke er nogen ørn på området.
Avatar billede INK Ekspert
21. december 2023 - 16:13 #3
Du skal i Thunderbird trykke på ny besked. Når dette billede er fremme, så skal du højreklokke i menu-linjen.

Du kan også prøve at geninstallere Thunderbird.
Avatar billede falster Ekspert
21. december 2023 - 16:34 #4
hvor også teksten Ny meddelelse befinder sig

det er i hovedvinduet, der er "Send" ikke.

SEND har tidligere været i boxen øverst til venstre

korrekt, men det er i vinduet med mailen.

Der bør den fortsat være, jf. INK's vejledning.
Avatar billede kirpo Juniormester
22. december 2023 - 08:26 #5
Tak for forsøg på hjælp.
Jeg prøvede at genindstallere Thunderbird inden jeg stillede mit spørgsmål, men det gav ingen ændring.
Når jeg får billede til ny meddelelse frem, kan jeg desværre ikke finde nogen menu-linje.
Avatar billede kirpo Juniormester
21. januar 2024 - 12:01 #6
Jeg har omsider fundet frem til at finde "Send".
Ved Alt + V får jeg mulighed for at markere Send på værktøjslinien og dermed kan jeg sende i Ny meddelese.