Avatar billede CSharpRazor Novice
21. december 2023 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken mindste mobilstørrelse til hjemmeside

Er der nogen der kender til noget god statistik, eller har en tommelfingerregel de selv bruger ift. skærmstørrelse, når man designer responsive HTML der skal virke til alle mulige størrelser?

Jeg har indtil videre på min hjemmeside (https://lenspricer.dk/) gået efter minimum 375 px i bredde, men jeg er bange for, om der faktisk er folk som har mobiler der er mindre end dette, som vil gøre at hjemmesiden ikke er så responsiv.

På forhånd tak
Avatar billede keysersoze Guru
21. december 2023 - 23:09 #1
Søger du efter breakpoints eller hvornår vinduet bliver så lille, at man alligevel ikke kan se siden? Mon ikke de større frameworks kan bruges nogenlunde retvisende; https://blog.logrocket.com/css-breakpoints-responsive-design/
Avatar billede CSharpRazor Novice
22. december 2023 - 08:03 #2
Basically, ja. Og tak, fandt et link til en god statistik via dit link. Ser ud til at jeg nok skal helt ned i 320px for at være sikker på, at alle mobiler får vist siden ordentligt.