Avatar billede Bent Juniormester
28. december 2023 - 16:00 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Børnesikring

Jeg har oprettet en pc til mit barnebarn, men den kan kun bruge programmer fra MC, alle andre programmer som jeg prøver at installerer kommer der en skærm at det ikke er en program fra MC.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2023 - 16:24 #1
Hvis du i søg skriver winver kommer en boks frem.
Står der her at den er i s mode?
Avatar billede klaudi Ekspert
28. december 2023 - 16:39 #2
Du kan også prøve at tjekke Indstillinger > Apps > Avancerede app-indstillinger > Vælg hvor app skal hentes.
Sæt det til Fra hvor som helst,.... hvis det ikke er det der står!
Avatar billede Bent Juniormester
28. december 2023 - 17:26 #3
Tak for dit input.
Jeg har ikke den mulighed hvor der vælges Fra.
Men det har jeg på min egen, så jeg ved ikke hvad der er galt med den nye, nogle forslag??
Avatar billede Bent Juniormester
28. december 2023 - 17:29 #4
220661.
Ja der står den er i S mode
Avatar billede klaudi Ekspert
28. december 2023 - 18:21 #5
Windows 10 i S-tilstanden er designet til sikkerhed og ydeevne og kører udelukkende apps fra Microsoft Store. Hvis du vil installere en app, der er ikke tilgængelig i Microsoft Store, skal du skifte ud af S-tilstand. Skift fra S-tilstand kan ikke fortrydes.

Skifte ud af S-tilstand i Windows
https://support.microsoft.com/da-dk/windows/skifte-ud-af-s-tilstand-i-windows-4f56d9be-99ec-6983-119f-031bfb28a307
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2023 - 19:27 #6
Tak for videre support til Bent Klaudi.
Har været optaget af børnebørn .💗
Avatar billede Bent Juniormester
29. december 2023 - 16:30 #7
Jeg takker jer for hjælpen, selv om jeg daglig arbejder med support har jeg aldrig hørt om S mode, Men tak og GODT Nytår til alle her inde.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2023 - 18:35 #8
Velbekomme.
S mode er kommet mere og mere på ny købte computere. Microsoft vil bestemme mere og mere om hvad vi foretager på vores egne computere. De skriver det er for vores sikkerhed. Men tro mig om de ikke også har en anden bagtanke også.