Avatar billede gejha@mail.dk Praktikant
29. december 2023 - 10:45 Der er 2 kommentarer

LNB hoved til parabol

jeg har et LNB hoved med 4 udtag. Der er kun et der virker
Kan de andre 3 være defekte?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2023 - 14:03 #1
Hoveder virker til forskellige satellitter og skal opsættes i en forskellig grundi indstillinger som jeg husker det fra da jeg havde parabol. Jeg havde 1 grad vest og 5 grader øst den gang.
Avatar billede pgh71 Mester
30. december 2023 - 14:48 #2
En LMB kan sagtens være defekt på en eller flere udgange, men heldigvis koster en ny ikke alverden længer - er set til godt 100 kr. hos https://www.batteribyen.dk