Avatar billede Bak Novice
01. januar 2024 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RegEx i Autohotkey

Hej
Jeg har ikke arbejdet med RegEx før og render panden mod en mur her

Jeg har
en masse html

jeg har dette:
en masse html
<span>🍑Eat steak🍑 </span><span>41</span>
mere html
<span>🍑Hold horse🍑 </span><span>30</span>
mere html
<span>🍑Eat vegies🍑 </span><span>30</span>
mere html

Jeg skal bruge noget der ligner:

Eat steak - 41
Eat vegies - 30

Hvordan f* gør jeg det?
Avatar billede Bak Novice
01. januar 2024 - 16:04 #1
Det skal måske uddybes, der er en masse html som laver resten af siden, midt i dette er understående. Jeg behøver en liste over aktiviteter og deres priser

<div class="profile-chose-menu__activity-wrapper"><div class="profile-chose-menu__activity"><span>??eat steak?? </span><span>41</span></div></div><div class="profile-chose-menu__activity-wrapper"><div class="profile-chose-menu__activity"><span>??Hold the horse??</span><span>44</span></div></div><div class="profile-chose-menu__activity-wrapper"><div class="profile-chose-menu__activity"><span>?? Eat vegie?? </span><span>55</span></div></div><div class="profile-chose-menu__activity-wrapper"><div class="profile-chose-menu__activity"><span>??Water th horse?? </span><span>59</span></div></div>
Avatar billede Bak Novice
18. januar 2024 - 13:20 #2
fandt anden vej