Avatar billede Tanya Praktikant
02. januar 2024 - 08:36 Der er 5 kommentarer

Overførsel af billeder

Når jeg overfører billeder fra mobil til pc, bliver nogen af billeder lavet om til film filer. Hvordan kan det ske
Avatar billede madklub Guru
02. januar 2024 - 09:02 #1
Det er vel fordi det er video...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. januar 2024 - 09:05 #2
Hvordan overfører du filerne? - kan det være via et program der forsøger at konvertere filerne?

Hvilket video-format (filendelse) dannes der? - og er det JPG filer du forventer at få?
Avatar billede Tanya Praktikant
02. januar 2024 - 09:21 #3
Overfører via kabel fra mobil til pc - og ja det er JPG
Avatar billede INK Ekspert
02. januar 2024 - 09:22 #4
Er det billeder, der er taget som “live fotos” på eksempelvis en iPhone?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. januar 2024 - 09:51 #5
Det er lidt udetalieret - hvilket program bruger du til at overføre med? - er det det indbyggede i Windows, eller et andet? - eller er det evt. til Mac du overfører?

...Og hvilket videoformat får videofilerne? (fil-endelse).

Som Ink er inde på, kan iPhone lave "live" fotos hvor den simulerer en bevægelse i billedet - kan det være disse der ender som videofiler?