Avatar billede barth Professor
05. januar 2024 - 11:48 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Log in med Google

De to sidste dage har jeg været ude for, at jeg hele tiden får denne boks: https://ibb.co/YThrnkw
Jeg prøver så at logge ind, men det hjælper ikke. Den kommer hele tiden igen. Når jeg så har trykket den væk med x en 3-4 gange får jeg fred i et stykke tid. Men så kommer den igen.
Indtil i går har jeg aldrig været ude for det.
Kan jeg gøre noget for at undgå det?
Avatar billede INK Ekspert
05. januar 2024 - 20:51 #1
Er det log in til Microsoft? Synes ikke det ligner Google ??
Avatar billede barth Professor
05. januar 2024 - 21:34 #2
Jeg ved det ikke. Det ligner da Google?
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. januar 2024 - 09:56 #3
Hvilken hjemmeside eller program prøver du at åbne?
Jeg har selv været ude for det samme ved login på visse sider.  Det er login via gmail.com
Avatar billede barth Professor
06. januar 2024 - 10:54 #4
Jeg prøver ikke at åbne noget. Den dukker bare op lige pludselig https://ibb.co/YThrnkw
Og når jeg lukker den kommer den igen.
Avatar billede INK Ekspert
06. januar 2024 - 11:03 #5
Det er Google du logger ind med, men det ser ud til at være på Microsoft Apps and services. Andre har haft problemet:

https://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/all/why-am-i-being-forced-to-give-microsoft-access-to/07a26022-0ad8-4302-9c7f-53351cf1809b
Avatar billede barth Professor
06. januar 2024 - 11:45 #6
Hej INK. Tusind tak. Min Outlook ER sat op med  IMAP. Jeg tror jeg er sluppet af med den ene meddelelse ved at logge mit ind på min Google konto. Nu er det på min kones den dukker op, og her har jeg problemer med at logge ind. Mangler vist kodeord og så siger den noget om manglende tilladelse til Java Script. Og det har jeg ikke rigtig styr på.
Avatar billede INK Ekspert
06. januar 2024 - 13:18 #7
Hvis du/I har glemt koden til Google login, så tryk på glemt password. Hvis I har husket at indtaste mobilnummer eller alternativ mailadresse hos Google, vil I kunne få en besked/mail for oprettelse af nyt password.
Avatar billede barth Professor
06. januar 2024 - 13:36 #8
Hej INK. Det havde jeg faktisk problem med, men så heldigvis fandt jeg ud af hvad koden til min kones gmail er, så nu er det lykkedes mig at logge ind på begge konti. Så nu forsvandt problemet.
Tak til alle for hjælp.
Avatar billede barth Professor
06. januar 2024 - 14:27 #9
Logget ind på begge Google konti.