Avatar billede bsn Forsker
08. januar 2024 - 23:40 Der er 6 kommentarer

Telefonsvarer

Godt Nytår...

Android 12 på One plus Nord 5g

Min notifikation til at der er besked på telefonsvaren er blevet væk...
kan nogen hjælpe...

dbh
Bjarne
Avatar billede claes57 Ekspert
09. januar 2024 - 09:51 #1
Prøv lige at ringe til dig selv fra en anden telefon og læg en besked - hvis den så dukker op er det ok.
Ellers (jeg er på iphone) så er det i Indstillinger af du tillader telefonsvarer at vise notifikationer.
Avatar billede bsn Forsker
09. januar 2024 - 14:35 #2
#1
Der dukker ikke nogen meddelelse op når jeg ringer til min tlf. fra en anden...:(
Telefonsvarer kan jeg ikke finde i Indstillinger...:(
Avatar billede Erik K Ekspert
09. januar 2024 - 16:30 #3
Når du i indstillinger ikke kan finde appen telefonsvarer, så kan det være fordi den kaldes Voicemail.
I den app kan du slå notifikationer til.
Avatar billede kurtba Ekspert
09. januar 2024 - 22:08 #4
Du skal starte appen, som du bruger til opkald (nederste venstre hjørne).
Oppe i højre hjørne skal du trykke på de 3 lodrette prikker og vælge Indstillinger.
Næsten nede i bunden har du så telefonsvarer.
Når du åbner den kan du bl.a. vælge Notifikationer, og herunder kan du så vælge at slå fra og til af diverse muligheder. Det lyder som om, at Tillad meddelelser er slået fra.
Avatar billede bsn Forsker
10. januar 2024 - 10:35 #5
#3
Har ikke Voicemail i Indstillinger, når jeg søger...
Avatar billede bsn Forsker
10. januar 2024 - 10:37 #6
#4
Tillad meddelelser er dimmet ned - grå farve - kan ikke vælges / indstilles...