Avatar billede frem-ad Professor
21. januar 2024 - 09:30 Der er 5 kommentarer

Overføre data fra pc til Xiaomi Redmi 10 5G.

Hej
Jeg har fået ny telefon Xiaomi Redmi 10 5G. Men nu skal jeg have data fra den gamle telefon over på den nye. Det er på pc'en, den gamle telefon er hel død.Jeg har koblet USB til og valgt filoverførelse på telefonen. Jeg prøvede og tage hele mappen med billeder og flytte men der blev overført 10 billeder og så lukkede overførelse vinduet, som I kan se her https://www.youtube.com/watch?v=DLOG4JxdPuE prøvede jeg at flytte få musikmapper af gangen men den tager ikke det hele med kun få filer og billeder er det det samme, nu har den stået 10 min for at prøve at overføre 20 billeder.. Hvorfor kan jeg ikke overføre det uden at det lukker.Den beholder signalet til telefonen hele tiden
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2024 - 10:09 #1
Bud herfra er du skal hente et program ned på pc og telefon der kan migrere data tilbage til din telefon.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2024 - 10:51 #2
Avatar billede frem-ad Professor
21. januar 2024 - 16:56 #3
220661 Normalt kopier man det over og det nævner de også i videoen, men det er jo det jeg ikke kan. Wondershare er et dyr program, der fandtes engang nogle gratis bla. moborobo men den er ikke udviklet på i 5 år, så den passer ikke til de nye telefoner.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2024 - 17:07 #4
Hvad med programmet her?
https://xiaomitools.com/mi-pc-suite/
Avatar billede frem-ad Professor
21. januar 2024 - 18:28 #5
Den skriver -You need to update your device to use MI PC Suit- Når jeg kigger på versionen er der ingen opteringer den køre med version 13 der er kommet en udgave 14 men den er nok ikke nået til danmark.