Avatar billede lurup Ekspert
22. januar 2024 - 20:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDF scanner til Iphone

Findes der et godt gratis pdf scanner til Iphone ?
Avatar billede kurtba Ekspert
22. januar 2024 - 20:45 #1
Det er indbygget i iphone
Åbn Noter, og vælg en note, eller opret en ny.
Tryk på kameraknappen Tryk på kameraknappen for at begynde at scanne et dokument i Noter, og tryk derefter på Scan dokumenter symbolet for scanning af dokument.
Anbring dit dokument i kameraets synsfelt.
Hvis din enhed har Autofunktion slået til, scannes dokumentet automatisk. Hvis du har brug for at foretage en manuel scanning, skal du trykke på udløserknappen Tryk på udløserknappen for at scanne eller en af lydstyrkeknapperne. Træk derefter i hjørnerne for at tilpasse scanningen til siden, og tryk derefter på Behold scanning.
Tryk på Gem, eller tilføj yderligere scanninger til dokumentet.
Her kan du se funktionen på youtube
https://www.youtube.com/watch?v=6cgw9MzXC_U&t=45s
Avatar billede lurup Ekspert
22. januar 2024 - 21:57 #2
FEDT.........TAK