Avatar billede Hvaaas Novice
26. januar 2024 - 15:49 Der er 5 kommentarer

Power supply

Hej
Er en 400 watt power supply god nok til en 240 hz skærm fordi jeg oplever at jeg crasher rigtig meget så mit spørgsmål er om jeg skal købe en ny eller om det er noget andet der for min computer til at crash. Kan i hjælpe?
Avatar billede puren Ekspert
26. januar 2024 - 16:01 #1
en skærm vil normalt ikke få en computer til at fryse eller andet den viser jo bare et billede signal på din skærm (formoder at det er en normalt pc skærm) står der hvor mange volt og ampære V og A den skal bruge. og så er watt i denne forbindelse lige gyldigt
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2024 - 16:08 #2
Enig i #1
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2024 - 18:27 #3
hvor er den 400 w psu sat til, og hvordan er strøm til skærm?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. januar 2024 - 11:13 #4
Jeg læser dit indlæg sådan:

Du har en PSU på 400W i din PC.
PC'en er tilkoblet en 240Hz skærm fra grafikkortet.

Du forventer et højt forbrug på grund af høj opdateringsfrekvens af skærmen.

Vi har brug for at vide lidt mere om din PC for at kunne svare:
Hvilket bundkort med hvilken CPU?
Hvilket grafikkort sidder der i den?
Er der andet i den, der trækker (meget) strøm?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2024 - 08:24 #5
Husk at melde tilbage på dine spørgsmål??
Du har nu 3 åbne der ikke er afklaret. https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/250789
PS ved godt det sidste er meget nyt, men du har to foruden.