Avatar billede Mitam Praktikant
28. januar 2024 - 22:32 Der er 2 kommentarer

HJÆLP TIL PROSONIC TV

Mit Prosonic fjernsyn (Prosonic 40LED6009SW) Viser kun en sort skærm uden lyd når jeg tænder for det. Når det er slukket lyser den lille røde prik, og når jeg tænder forsvinder den. Men skærmen er sort og der er ingen lyd. Jeg har prøvet at slukke fjernsynet, trække kablet ud og vente, men intet virker.
Tusinde tak på forhånd.
Avatar billede madklub Guru
29. januar 2024 - 10:05 #1
Kommer der noget på skærmen, hvis du skruer op/ned for lyden ?
Har du fået skiftet til en HDMI indgang ?
Tryk på 'Source' på fjernbetjeningen.
Den skal nok stå på 'TV'
Avatar billede kulawig Professor
29. januar 2024 - 15:36 #2
som #1 skriver

prøv at trykke på "menu" knappen ... hvis der kommer en menu frem er skærmen da ikke helt død .... så kan du afprøve med at skifte kilde (source)

hvis der bare er sort skærm hele tiden .... er det nok "byt til nyt"