Avatar billede ingeman Juniormester
31. januar 2024 - 15:14 Der er 6 kommentarer
Avatar billede bjarnehansen Mester
31. januar 2024 - 15:52 #1
du åbner filen, går ind i filer vælger "gem som", vælger "download en kopi"
så skule du gerne have den på din pc
Avatar billede ingeman Juniormester
31. januar 2024 - 16:11 #2
Jeg mangler end VBA kode som gør det automatisk ?
Avatar billede ingeman Juniormester
31. januar 2024 - 16:11 #3
og ikke i Browseren
Avatar billede ebea Ekspert
31. januar 2024 - 18:13 #4
Du kan ikke downloade filen, ud fra det link som du viser her. For at kunne hente filen ned, direkte, skal du have den korrekte URL adresse (kald direkte til fil placeringen).
Den URL du viser her, er kun til at åbne Excel online Web app, og så indlæsning af den fil som er nævnt.
Avatar billede ingeman Juniormester
01. februar 2024 - 05:44 #5
Ok.
Da man kan se den i Excel online web app i edge webrowser - kan man så læse felterne fra feks VBA excel - derfra ?
Jeg har kun behov for at kunne læse nogle af felterne.
Avatar billede ebea Ekspert
01. februar 2024 - 07:58 #6
#5 - Nej, det kan du ikke. Selv hvis du åbner en forbindelse gennem Excel, vil du ikke kunne.