Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. februar 2024 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indslag : 1. Februar 2024 - (DAB Radio) P5 - Kl. 19:00

Jeg hørte et interessant indlæg på DAB radioen - P5.
Måske : Kl. 19:00 "Hotellet" med Søren Hansen. (?).
*
Er der en playliste, så man kan genhøre det ?
*
Det drejede sig om, at nu var det 20 års Jubilæum -
At Janet Jackson & Justin Timberlake havde forarget en hel nation (USA) -
Ved Superball XXXVIII - USA, 1. Februar 2004.
*
Folk blev vildt forarget - Og er det stadig ! - 20 år efter.
*
Jeg synes det lød så mærkeligt, at jeg ville gerne genhøre det -
Jeg havde glemt det. Men kan godt huske der var lidt skriveri i Musikblader Gaffa, dengang - for 20 år siden.
*
I Radioen blev det sagt, at det havde skadet Janet Jacksons karriere -
Efterfølgende ! - Hvilket jeg synes er mærkeligt.
Justin Timberlake fik ikke sin karriere spoleret.
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede INK Ekspert
02. februar 2024 - 15:45 #1
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. februar 2024 - 16:35 #2
Tak, INK - Tja - Jeg kan ikke se Janet Jackson på listen -
(Jeg er, heller ikke, sikker på det var det tidspunkt - Jeg hørte flere timer) Men det var i går - 1. Februar, 2024 - DAB Radio : P5. - Men jeg hører lige lidt mere. Men Tak ...
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2024 - 17:29 #3
Ellers, så husker jeg, at de sang en duet, og Timberlake undervejs skulle hive et emblem (?) fra Jacksons barm. Emblemet sad fast, og det afslørede så Jacksons ene bryst.
Timberlake blev 'frikendt' fordi Jackson havde 'planlagt' bryst-afsløringen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Super_Bowl_XXXVIII_halftime_show_controversy
Det er intet værd at bruge tid på musikken - det bliver ikke bedre efter genhør.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. februar 2024 - 19:05 #4
Tak claes57 ....
Jeg kigger på jeres svar. Men Tak ....
Avatar billede falster Ekspert
02. februar 2024 - 22:25 #5
Et skud. Det kunne lyde mere som Scharling Toft.

https://www.dr.dk/lyd/p5/studie-5/studie-5-2024/studie-5-billy-joel-udgiver-ny-musik-15452429054

Man skal over halvanden time ind for at finde Janet Jackson.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. februar 2024 - 09:20 #6
Tak falster - Her var det !!!!
*
- Tak også til INK og Claes57