Avatar billede eksmojo Forsker
04. februar 2024 - 14:26 #1
Avatar billede hjolsen Ekspert
04. februar 2024 - 15:52 #2
Den opdatering fejler fordi din windows recovery partition er for lille !  MS arbejder på et fix . Du kan enten manuelt udvide partitionen eller skjule opdateringen feks ved brug af https://www.majorgeeks.com/files/details/wushowhide.html
Avatar billede eksmojo Forsker
04. februar 2024 - 16:14 #3
Tak for svar
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2024 - 16:58 #4
Jeg har selv skjult den fordi jeg ikke bruger kryptering. Din Windows 10 Home har ikke kryptering og har ikke behov for den.
Hvis du vil installere den alligevel er en video her https://www.youtube.com/watch?v=GUnvAN7ffs4&list=UULF_M-iWYpQbgo4rK1YfewI5w&index=14 der viser hvordan.
Vi selv bruge tip 2 som der vises i videoen. Tip 2 starter 9:15 inde i videoen.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2024 - 17:05 #5
Det er en skandale at Microsoft sender opdateringer til computere der ikke kan bruge dem til noget. Det at opdateringen er beregnet for, er at for at en hacker kan tilgå krypterede filer gennem recovery værktøjet. For at en person kan gøre dette skal vedkommende være fysisk på computeren.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2024 - 07:57 #6
Og selvom man installerer opdateringen og bruger Bitlocker, kan man så undgå at data stadig kan stjæles på under et minut?
Jeg blev noget overrasket da jeg så denne video:
https://www.youtube.com/watch?v=wTl4vEednkQ
Hvad er den ekstra sikkerhed som Microsoft tilbyder så værd?