Avatar billede per2edb Guru
06. februar 2024 - 08:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tekst på faneblade delt på 2 rækker

Jeg ønsker teksten på faneblade delt på 2 rækker. Kan i hjælpe
Jeg har:

Flere rækker: nej  (Det er ikke denne der skal være på 2 rækker)
Fane med fast bredde: 0
Fast højde 0,8
Typografi: Faner
Skriftstørrelse: 8
Billedtype: integreret ca 40x35 pi
Avatar billede Gustav Ekspert
06. februar 2024 - 09:11 #1
Hvis du mener "tekst i flere linjer" på selve fanebladet, er det blot i egenskaben Navn at indtaste teksten med Ctrl+Enter som linjeskift:

Linje 1 Ctrl+Enter Linje 2
Avatar billede per2edb Guru
06. februar 2024 - 17:19 #2
Tak for svaret

Det er det jeg bruger i dag men der skrives fra midten og ned så den nederste linje er vanskelig at se.
Var der enten en top placering eller forud lavet til 2 linjér var det mere læsbart
Avatar billede Gustav Ekspert
06. februar 2024 - 17:30 #3
Det vises nu fint, synes jeg. Men prøv med Repaint af formularen eller tabkontrollen.