Avatar billede magger Novice
09. februar 2024 - 18:27 Der er 3 kommentarer

Overføre noter fra en iPhone til en anden

Hej eksperter

Kan I hjælpe med, hvordan jeg får overført alle mine noter fra min gamle iPhone til en ny? Jeg har sikkerhedskopieret, og Noter er sat til at synkronisere til iCloud, men jeg har kun 3 ud af ca 250 noter liggende i min iCloud.

Pf tak.
Avatar billede Richard Thune Forsker
10. februar 2024 - 09:24 #1
Hvis du viser mapper i den grå kolonne til venstre. Så vil der være mapper der har iCloud som overskrift (svag grå tekst over mapperne) og sansynligvis også mapper der har "På denne Mac" som overskrift.
Alle noter der ligger under "På denne Mac" bliver ikke synkroniseret, men bare flyt dem op under iCloud så virker det.
Avatar billede Richard Thune Forsker
10. februar 2024 - 09:31 #2
Beklager jeg sidder med en Mac og glemte at det drejede sig om en iPhone.
Men det virker på samme måde på en iPhone.
Avatar billede Jakob1991 Praktikant
12. februar 2024 - 03:05 #3
Det lyder som om, du allerede er på rette vej med at bruge iCloud til at synkronisere dine noter, men der er et problem med, at ikke alle noter bliver synkroniseret korrekt. Her er nogle trin, du kan følge for at forsøge at løse problemet og få alle dine noter overført til din nye iPhone:

Tjek iCloud-indstillinger på din gamle iPhone: Gå til Indstillinger > [dit navn] > iCloud og sikr dig, at "Noter" er slået til. Dette sikrer, at dine noter bliver synkroniseret til iCloud.

Tjek internetforbindelsen: En stabil internetforbindelse er nødvendig for at synkronisere noter til iCloud. Sørg for, at din gamle iPhone er forbundet til Wi-Fi og har en god forbindelse.

Opdater iOS: Sørg for, at begge iPhones kører den nyeste version af iOS. Gå til Indstillinger > Generelt > Softwareopdatering. Hvis der er en opdatering tilgængelig, download og installer den.