Avatar billede Vesterlund Seniormester
12. februar 2024 - 18:10 Der er 8 kommentarer

USB-C Dongle til PS5

Jeg står og gerne vil bruge mine usb højtalere til min PS5, men da der ikke nogen indbygget måde at gøre dette på skal jeg tilsyneladende bruge en Bluetooth dongle til parring. Kender i et godt produkt til dette formål?

Mvh
Vesterlund
Avatar billede nopsen Ekspert
12. februar 2024 - 20:15 #1
Avatar billede nopsen Ekspert
12. februar 2024 - 20:15 #2
den hjælp du har fået sku der stå
Avatar billede Vesterlund Seniormester
12. februar 2024 - 20:59 #3
Hvad snakker du om?
Avatar billede nopsen Ekspert
14. februar 2024 - 01:16 #4
hvad mener du med hvad jeg snakker om?
synes det fremgår klart og tydeligt.
Avatar billede Vesterlund Seniormester
14. februar 2024 - 08:29 #5
Hvad snakker du om? Hvis du snakker om linket, så er det da ikke er svar.

Det sku for underligt der her.
Avatar billede nopsen Ekspert
14. februar 2024 - 20:35 #6
du opretter spørgsmål og nogen prøver at hjælpe dig, men du reagerer ikke på hjælpen men forsvinder bare.
når du beder om hjælp kan man i det mindste melde tilbage om det kan bruges eller ej.. et simpelt tak for hjælpen kommer man også langt med.
folk gider ikke bruge tid på nogen der ikke virker interesseret i den hjælp de har brugt tid på give dig, hvilket fremgår af din histork, nok derfor ingen svarer dig nu.
linket er til dine tidligere spørgsmål, så du selv kan gennemgå dem du ikke har reageret på.
Avatar billede Vesterlund Seniormester
14. februar 2024 - 20:50 #7
Du er da godt nok en underligt type skal jeg love for. Du har jo ikke hjulpet med noget? Det link du sendte var ikke noget?! Du har tydeligvis for lidt at tage dig til hvis du kan blive så tosset over jeg ikke sidder og venter på at du svarer. Tror du måske jeg har andre ting at foretage mig end at sidde og vente på du skriver?... Kæft en wierdo man!
Avatar billede repox Seniormester
14. februar 2024 - 21:51 #8
#7

Det er en temmelig voldsom reaktion på en italesættelse af at du opretter spørgsmål du ikke vender tilbage til, når du får svar.

Jeg tænker du skal stramme gevaldigt op på din tone og sørge for at din adfærd er i overensstemmelse med de betingelser du har accepteret ved oprettelse af din bruger.

Alternativt må du få hjælp til at holde en pause på platformen her.