Avatar billede KATM Novice
16. februar 2024 - 09:07 Der er 1 kommentar

Power Automate, åben en fil der er delt med mig

Jeg har lavet et Desk top Flow, som åbne en Excel fil opdater nogle ark og gemmer og lukker igen.
Jeg har filen liggende på mit One Drive.
Jeg vil gerne havde den flyttet til en anden Server, jeg har delt filen med Serven, den har skriveret. Men hvordan får jeg Serveren til at åbne den rigtige fil?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. februar 2024 - 09:10 #1
Du er nok nødt til at prøve at beskrive det lidt anderledes?

Spørgsmålet giver ikke rigtigt mening i denne form, da en server som sådan ikke selv åbner noget - den stiller som regel bare ressourcer til rådighed for brugerne.