Avatar billede komsam Juniormester
22. februar 2024 - 10:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af mail gruppe

Hej Jeg benytter nu det nye Outlook og skal oprette en gruppe som jeg sender til .Har tidligere kunnet hente navn og mail adr. fra en word fil men går ikke her. Skal man indtaste alle mail adr. i dette nye program. ELLER kan jeg evt. sende genne gmail eller findes der et andet program hvor det er lettere at indtaste/indsætte modtagerne af mailsene? Til orientering kører jeg win 10 på stationær, nok ligegyldigt.
Avatar billede kulawig Professor
22. februar 2024 - 15:47 #1
der mangler lidt oplysninger

er det office365 eller en "ægte" office du bruger
Avatar billede komsam Juniormester
22. februar 2024 - 19:21 #2
Hej Det er Outlook new som der står men er næsten sikker på det er 365, gratis versionen. Og jeg har prøvet om jeg kunne "trække navne, mail adr, over i feltet hvori de skal stå men nej...
Avatar billede kulawig Professor
23. februar 2024 - 07:42 #3
marker email adresse tryk Ctrl-c og i outlook stil kursor i adresse felt og tryk Ctrl-V
Avatar billede komsam Juniormester
24. februar 2024 - 10:44 #4
Hej har nu oprettet en liste og prøvet at sende men får beskeden: Meddelelsen kan ikke sendes lige nu, prøv igen senere? Er der mon fejl i opsætningen.
Avatar billede komsam Juniormester
24. februar 2024 - 11:16 #5
Ser nu at gruppens navn står først i "ruden" til afsendelse. Det skal den vel ikke? Men hvordan får jeg den væk? Har jo blot trykket på gruppenavnet under kontaktpersoner for at sende gruppen.?
Avatar billede komsam Juniormester
04. marts 2024 - 09:41 #6
Hej Har nu skrevet alle 135 kontaktpersoner ind i ny kontakt oprettede en person ad gangen gemte denne. Gik herefter i Ny liste over kontakter. Oprettede gruppen. Gik ind i alle dine kontakter, klikkede på REDIGER og tilføjede alle kontakterne enkeltvis og GEMTE . Det kan være der findes en lettere måde men denne gik nu ret fint.