Avatar billede richardsen Juniormester
22. februar 2024 - 16:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ukendt fejlmeddelelse

Er begyndt at få en fejlmeddelelse på på skærmen :

"Der opstod en fejl, prøv igen senere
Fejlkode: AV-0002"

Der er også vist et icon/logo :
En trekant med den venstre side lodret og så en skråstrag fra venstre og op mod højre,

Er der nogen der kan genkende dette og hvilket program det kommer fra ?
Avatar billede richardsen Juniormester
22. februar 2024 - 16:07 #1
Glemte lige at det er Win11
Avatar billede kulawig Professor
23. februar 2024 - 08:23 #2
noter dig hvilket tidspunkt det sker på... åben windows log og prøv at se om der ikke er mere detaljerede oplysninger der ...

alternativ tag et billede af ikonet ... så har vi lidt mere at arbejde med
Avatar billede richardsen Juniormester
23. februar 2024 - 08:43 #3
Det sker jævnligt mens jeg trawler rundt i diverse aviser.
Der er intet at finde i windows log. Jeg har checket dem alle.

Jeg har et billede af det, men hvordan lægger man det ind her ?.
Avatar billede richardsen Juniormester
23. februar 2024 - 09:29 #4
Søg og du vil finde :-)

Her er det : https://ibb.co/Jdq0NDb
Avatar billede kulawig Professor
23. februar 2024 - 10:10 #5
det ligner ikke nogen windows fejl ... måske mere et browser problem
bruger du edge ?

så prøv et alternativ ( de fleste kører idag en form for chrome... så prøv evt firefox),

hvis det hjælper så er fejlen da i det mindste indkredset :-/

mvh
Avatar billede richardsen Juniormester
23. februar 2024 - 10:18 #6
Jeg kører Chrome - kan ikke fordrage Edge.
Det undrer mig bare at jeg ikke har set det ikon før.

Btw. Fejlen har ikke været her endnu i dag.
Grafikdriver til Nvidia GeForce RTX 2060 blev opdateret igår.

Så måske der har været et eller andet der.
Avatar billede kulawig Professor
23. februar 2024 - 10:22 #7
desværre jeg kan heller ikke genkende hverken advarsel eller ikon :-/

mvh
Avatar billede richardsen Juniormester
23. februar 2024 - 15:14 #8
Så kom jeg da lidt nærmere.
Det er åbenbart BT der er skurken jvf. et indlæg  påTrustpilot om BT.

Se pkt. 4

Dårlig kunde(service) og log in
Dårlig kunde(service), log in og generelt dårlig fungrende hj.side pga. flere og flere coockies:

1:Jeg skrev en mail d. 19.02 ang. manglende mulighed for log in via mobil. Får mail over 3 dage fra 3 forskellige personer uden løsning på problem. Det er ikke i orden og fremmer åbenlyst ikke løsning af problemet. Desuden virker det ikke til næste person læser min første henvendelse.

2: Så tjekker jeg selv log in, og finder at Berlingske har ændret mit log in til ét med 20 anslag. Som for mig er helt ubekendt. Hvorfor jeg vil ændre mit log in til et af mit bekendt. Måske mulig løsning på log in muligt på mobil i modsætning til de bortforklaringer jeg har fået fra 3 forskellige personer.
Nu har B.dk stået og "snurret" med ny log in kode i 15 min. og lige lidt sker der. Dvs. ikke muligt at ændre log in eller bestemme hvilket log in jeg vil have!

3:Vedr. brug af cockies, skriver Berlingske:
"Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke."
Jeg kan kun istemme mig øvrige tråde og de indvendninger omkr. B.dk laver flere funktioner, hvor man, som digitalabbonent skal indvilge i alle cockies, herunder til 3. part el. et meget forringet brug. Går man ind på b.dk, kan man se en alenlang cockieliste:
under cookiedeklaration.

4:Ligeledes oplver jeg også fejlkode AV-0002 hver gang jeg klikker på en artikel. Nogel gange uden betydning for læsning andre gange ikke.

Dato for oplevelse: 22. februar 2024
Avatar billede richardsen Juniormester
25. februar 2024 - 10:55 #9
Det er BT og der er åbenbart ingen løsning.