Avatar billede per2edb Guru
23. februar 2024 - 08:35 Der er 1 kommentar

Søges: Listebox / Textbox der viser/ laver dokumenter på disken

Inden jeg bruger dage på at programmere hvad der sikkert allerede er standard vil jeg høre om i har et link til koder der:

Upload:
En Listebox viser overskrifterne på dokumenter liggende i en mappe på disken
Valg fra Listeboxen henter dokumentet op i en textbox

Download:
a) Indholdet i textboxen skal kunne redigere dokumentet
b) Nyt dokument skal kunne indtastes i textboxen og lagres i mappen på disken

Det vil være fint hvis det kunne laves valgfrit for Docx, pdf osv
Avatar billede Gustav Ekspert
23. februar 2024 - 09:04 #1
Det skal vist tænkes lidt mere igennem. Hvordan skal for eksempel en PDF-fil hentes ind i en tekstboks - for slet ikke at tale om at redigere den?
Men ellers er det bare at søge. Der er mange eksempler på delprocesserne.