24. februar 2024 - 12:05 Der er 3 kommentarer

OWindows Sikkerhed

Hej

Windows Sikkerhed beder i en kasse ved start (og ofte) i Microsoft Outlook om adgangskoden, og selvom  jeg gemmer adgangskoden, spørger den igen?
Og jeg har rettet i legitimationsionsoplysningerne - og det er Windows 10?
Hilsen Bent
Avatar billede INK Ekspert
24. februar 2024 - 13:36 #1
Hvis du taler om Mailprogrammet Outlook (2016, 2019, 2021 eller 365) så skal ændringer i serveropsætning og password ske via "Kontrolpanel" og "Mail", Mailkonti - konfigurer mailkonti.
24. februar 2024 - 18:52 #2
OK tak - men det er Outlook 2013 og det anførte virker ikke! Hilsen Bent
Avatar billede INK Ekspert
24. februar 2024 - 19:18 #3
Har du sat den op som IMAP? Så kunne du slette kontoen helt og starte forfra. Formoder det er en x@outlook.dk konto. Kan du tilgå kontoen på webmail?