Avatar billede tobberjas Seniormester
24. februar 2024 - 17:16 Der er 6 kommentarer

Alt om scannere

Jeg håber dette opslag er tilladt ellers beklager jeg.
Jeg har oprettet gruppen: Alt om scannere.
Målet med denne gruppe er at diskutere og dele viden om alt som har med scannere og radioer at gøre.
Det kan være alt fra hvad der er af gode frekvenser at lytte på og til hvad for noget udstyr man skal købe for at lytte.
Jeg håber i vil tag godt imod den og vil dele gruppen med dem i kender.
Hvis i er interesseret i at melde jer ind, kan i gøre det her: https://www.facebook.com/share/m1jWqn6gMXAj9rVR/?mibextid=K35XfP
Jeg glæder mig til at tag imod jer.
På forhånd tak.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2024 - 17:39 #1
Hvad er det dog for en gang volapyk dwr står i linket???
Avatar billede INK Ekspert
24. februar 2024 - 17:51 #2
#1 linket virker fint hos mig. Direkte adgang til en facebook side.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2024 - 18:34 #3
#2 Jeg er ikke selv bruger af "Fjæsbog", men jeg læste først spørgsmålet på min Samsung mobil, og det var der jeg så det uforståelige volapyk. På min pc kan jeg se at alt er ok.
Avatar billede milter Ekspert
25. februar 2024 - 20:21 #4
Kender du scantips.com? Den side indeholder mere eller mindre alt, man behøver at vide om scanning. Den har vist mere end tyve år på bagen, men principperne bag, hvordan man får det bedste resultat ud af en scanner, er stadig det samme i dag som dengang.

Bortset fra det, så er der ikke sket det helt store i scannerteknologi de seneste ca. 15 år.
Avatar billede tobberjas Seniormester
25. februar 2024 - 20:38 #5
#4 den side kendte jeg ikke. Tak for info. Den vil jeg kigge nærmere på.
Avatar billede milter Ekspert
25. februar 2024 - 21:05 #6
Velbekomme. Jeg tror, jeg fandt den omkring 2001. På wayback-machine kan man finde links til siden fra 1999, men vejledningerne fra dengang er mere eller mindre lige så gyldige i dag, som de var den gang.

https://web.archive.org/web/19990208010123/http://scantips.com/