Avatar billede Kaj Sondrup Praktikant
25. februar 2024 - 21:45 Der er 5 kommentarer

Sort Skærm

- Jeg forsøger blot at få at vide hvor jeg skal trykke for at mgeninstaller4e fra tidligere.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2024 - 21:53 #1
Kører din computer ellers normalt, kunne du forsøge at trykke ctrl+alt+delete og gå i jobliste, og op i kør og skrive explorer.exe.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. februar 2024 - 03:46 #2
du skriver sort skærm, skal det forståes sådan at din pc/bærbar? har sort skærm og du vil vide hvilken tast der under opstart aktiverer geninstallation, i et forsøg på at løse problemet med sort skærm?
du må uddybe lidt mere præcist hvad problemet er, for det er svært at gætte ud fra beskrivelsen.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2024 - 07:13 #3
#2 Jeg er helt enig.
Det jeg kom med var blot hvis det virkede som computeren kørte rigtigt men bare ikke billede på. Vi afventer mere fra spørger :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
26. februar 2024 - 09:02 #4
Sort skærm?
1.- Start med at fortælle hvilken Pc: Mærke! Desktop? Laptop?
Dette for at henlede til hvilken Fn?  tast du skal vælge for at komme i opstarts menuen, eller Bios menu?
2.- Helt sort Skærm Fjern alle strømgivende dele Net og Batteri
Hold derefter Tænd knappen nede i minimum 30 Sec. Sæt strøm til igen og forsøg opstart!
3.-Hvis du kan se en kørende rundkreds som denne!  https://ibb.co/nz7qt03
Men ikke kommer videre så tvangsluk minimum 3-4 gange og se om den så starter op i en reparations fase?
4.- Hvis disse trin ikke giver resultat så se om du kan komme i opstarts menuen ved at holde Fn. +? Nede i under opstart og vælg derefter Boot-medie  https://ibb.co/Db8ck8D  Vælg derefter et USB Stik med din Windows version og kør en reparation! Dette kræver jo at du har et Boot medie? Men spørg hellere en gange for meget, end at du ikke svarer!
Avatar billede nopsen Ekspert
27. februar 2024 - 20:17 #5
ser ud til Kaj har mistet interessen for sit spørgsmål, så spild af tid.