Avatar billede skolevej321 Forsker
26. februar 2024 - 09:09 Der er 2 kommentarer

Ms office 2021 - windows 11

Jeg har en nyere pc med win 11 installeret.
Jeg har installeret ms office 2021 på maskinen.
Der er noget galt med arkivmapperne - der mangler nogle?

Hvis jeg sammenligner mapperne med min webmail(one.com) er det tydeligt.
Jeg har en laptop (Macbook), telefon(iphone), iPad hvor mapperne er der alle sammen!

Hvad gør jeg?
Først prøvede jeg at finde mapperne via muligheden for abbonere på mapper i søgebjælken for oven - intet held.

Så greb jeg chancen og afinstallerede appen med mailprogrammet i håb om, at ved en re-installation kunne løse problemet.

Da jeg havde reinstalleret programmet og åbnede dukkede alt frem fra den tidligere installation, alle mails og alt som det var før - UDEN at jeg havde tilknyttet en mailadresse til programmet!
Altså programmet var ikke slette fuldstændig.
Hvad gør jeg for at få alle mapper frem i rigtig orden i mit mail program??
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2024 - 13:50 #1
MS Office er et standalone program, altså ikke Office 365. Som det sikkert også står i manualen for installation, er det vigtigt, at alle andre versioner (inklusiv. Office 365) fjernes fra maskinen inden installation af Office 2021. Da du sikkert kører IMAP på din mail, kan du slette alt vedrørende mailprogrammer på din pc. Måske bør du anvende et specielt program for fjernelse af alle "rester". Det kan være Revo eller iObit uninstaller i gratis udgaver.
Ved en efterfølgende "frisk" installation med korrekt opsætning af mail bør alle mapper blive synlige.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2024 - 15:09 #2
Microsoft har en tool til at rydde op i office installationer
Hedder "Easyfix" i linket her.
https://support.microsoft.com/da-dk/office/video-fjern-office-dc998d82-350e-432b-a09f-a5225d10b90d