Avatar billede Marie Mester
26. februar 2024 - 23:21 Der er 6 kommentarer

logon på computer

På mine windows 10 PC ogger jeg ind uden noget som helst kodeord.
Jeg kan ikke finde ud af at logge ind på den nye windows 11 computer uden at skulle bruge kodeord hver gang jeg tænder den. Kan man og hvordan ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2024 - 23:46 #1
Avatar billede valby Ekspert
27. februar 2024 - 00:35 #2
Forhåbentlig hjælper #1, men hvis ikke, så se denne video:
https://www.youtube.com/watch?v=ae6B3oLIlag
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2024 - 08:18 #3
Jeg vil sige at det der foregår i video i den første del også er vigtigt at gøre, for at være helt sikker på at det virker.
Det er det  med "hello". Jeg har hjulpet før med dette emne, men glemte lige den del.
Så det vil jeg anbefale man også deaktiverer
Tak for video Valby.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2024 - 08:26 #4
Kiggede lige min "tips og tricks" tekst igennem og fandt dette link der også går ind i registeret og retter til. https://www.youtube.com/watch?v=Z8N_YUK_DSw
Vidste jeg havde set lige den video før med Brian fra Britec.
Med de 3 indlæg er jeg rimelig sikker på du kommer i mål Marie 😊
Avatar billede klaudi Ekspert
27. februar 2024 - 09:39 #5
Jeg har med held brugt dette lille program et par gange
Autologon v3.10
https://learn.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/autologon

Hent og pak ud, kør Autologon64.exe (64bit version) og skriv dine logon oplysninger og tryk Enable
Avatar billede valby Ekspert
28. februar 2024 - 23:00 #6
@Marie
Respons ?