Avatar billede Dittelit Juniormester
27. februar 2024 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Adobe acrobat pro

Kan man slet ikke købe programmet til privat brug? Jeg har W11. Nogen der kan vejlede?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
27. februar 2024 - 17:38 #1
Adobes programmer kan ikke længere købes. Man skal have et dyrt abonnement.
https://www.adobe.com/dk/acrobat/pricing.html
Avatar billede Dittelit Juniormester
27. februar 2024 - 19:31 #2
Øvda. Men findes der andre PDF redigeringsprogrammer som man kan købe, uden abonnement?
Avatar billede ejvindh Ekspert
27. februar 2024 - 21:18 #3
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. februar 2024 - 21:31 #4
#1 - Det kan jo ikke undre nogen! Pengegriskheden er grænseløs🤑
Avatar billede Dittelit Juniormester
28. februar 2024 - 09:23 #5
Ejvindh: Tusind tak. Det lader til at være et super program...
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. februar 2024 - 09:56 #6
#5: Jeg har været glad for det i mange år.

Bemærk, at man betaler i udgangspunktet for et år. Men det handler udelukkende om, hvor længe man har lov til at hente opdateringer. De funktioner som værktøjet har når det år er gået, bliver du ved med at have -- men nye funktionaliteter og bugrettelser får man kun, hvis man betaler igen.

Min egen praksis har hidtil været, at jeg for (ca.) 5 år siden købte et nyt år, fordi jeg gerne ville have nogle af de nye funktionaliteter. Og dengang var der nok også gået 5-7 år siden jeg købte det første år.