Avatar billede Allan Juniormester
28. februar 2024 - 02:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opstart af Windows

Siden en opdatering af Windows for 2-3 uger siden, går computeren kortvarig i sort, dernæst kommer der en hvid firkant på 90 % af skærmen, mens et hjul snurrer i cirka 5 sekunder ude til højre, inden det normale udseende fremkommer.
Oplever I andre også dette?
Det virker lidt mistænkeligt på mig, som om nogen forsøger at trække oplysninger ud. Eller det skal måske være sådan?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. februar 2024 - 05:54 #1
Har du et USB Stik med din Windows version så prøv at starte op på dette og vælg reparation!
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2024 - 07:40 #2
Oplys om det er Windows 10 eller 11?
Hvilke opdateringer drejer det sig om?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. februar 2024 - 11:43 #3
Reparationes vejledning med Windows medie.
https://ibb.co/RBFgmWv
Spørg bare løs hvis du er intereseret du kan også få hvert enkelt billede!
Du kan også fjerne de seneste opdateringer med et indstallations medie!
https://ibb.co/2KCryt8
Avatar billede poko1 Ekspert
28. februar 2024 - 12:04 #4
Eller hvis du får muligheden at indlæse billedet i fuld opløsning.
Avatar billede Allan Juniormester
28. februar 2024 - 12:47 #5
Så er jeg tilbage.
Jeg fik skabt en usb med Windows for et par år siden, da der var blå skærm.
Det vil jeg starte med at prøve, om det får det væk.
Avatar billede Allan Juniormester
28. februar 2024 - 13:16 #6
Pudsigt og mystisk.
Det lykkedes ikke at komme ind på usb'en med F11.
Men efter en opstart, hvor der nåede at blive skrive "Et øjeblik" ved snurretoppen, og nogle ikoner kortvarigt fremkom til venstre i firkanten, så har jeg nu startet op fem gange, hvor det hele ikke længere fremkommer. Opstarten går ligeså hurtigt som tidligere.
Jeg håber, det holder ved.
Tak for alle forslagene, hvad der så end løste problemet.