Avatar billede nu_igen Professor
29. februar 2024 - 22:23 Der er 3 kommentarer

Messenger kræver handling

Hej.
Jeg skal åbne messenger-appen på min telefon for at fortsætte. Da jeg slet ikke bruger den slags tjenester på min telefon ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre.
Jeg bruger messengerpå Facebook og aner ikke, hvor jeg harvden app på min Ipad.
Det kan da ikke være meningen at jeg skal installere messenger på min telefon?
Avatar billede nu_igen Professor
29. februar 2024 - 23:23 #1
Beklager, jeg installerede appen på min telefon, valgte det jeg ville. Det fungerer og jeg afinstallerede appen på min telefon. Jeg har kun 9 Gb data om måneden. Derfor bruger jeg kun nødvendige apps.
Det er dog en underlig måde at opdatere på.
Avatar billede Jordegern Seniormester
01. marts 2024 - 01:49 #2
Jeg har også fået sådan en besked på min computer.
Jeg tror messenger prøver at 'presse' brugere over på smartphone.
Avatar billede nu_igen Professor
01. marts 2024 - 08:33 #3
Jeg bruger ikke min smartphone til daglig brug. Vi har fastnet, så selvom jeg har den, gider jeg ikke ødelægge mine øjne på de bittesmå tekster. Utrolig mange mennesker har fået senehindebetændelse i deres tommelfingre af tasteriet.