Avatar billede BennyDahl Juniormester
05. marts 2024 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Telefonlink

Kan ikke finde Telefonskærm i Telefonlink med Win 10 og Oneplus Nord2.
De andre funktioner (Billeder mv) er der og virker fint.
Der er ingen problemer med mine Samsung enheder (S20FE og Tab s6 lite). Alle tilladelser og tilslutninger er checket. Genstart og geninstallation er prøvet.
Avatar billede Erik K Ekspert
07. marts 2024 - 00:37 #1
Er appen Link to Windows installeret på din Oneplus Nord2?

Hvis ikke, kan du se om du kan installere den fra Google Play.
Avatar billede BennyDahl Juniormester
07. marts 2024 - 07:04 #2
Tlf er selvfølgelig tilsluttet til Telefonlink.
Jeg kan se i enhedsstyring, at der er driverfejl. Har prøvet at geninstallere driver, men windows kan ikke finde nogen, så jeg har bestilt en ny bluetooth dongle.