Avatar billede Lapet Praktikant
07. marts 2024 - 09:54 Der er 2 kommentarer

Hvilken elbil skal jeg vælge til mit barn? Erfaringer søges

Hejsa,
Jeg er ved at være træt af at ungerne hele tiden vil i BR for at prøve deres elbiler som iøvrigt er alt for små til dem. Jeg tænker derfor at en investering i en større model vil være en god investering, så jeg slipper for BR :)

Mit spørgsmål er dog hvilken model der vil være den bedste. Derfor håber jeg at der sidder nogen herinde som selv har været der og som evt. kan anbefale én af de modeller som jeg har kigget på. Jeg kigger hovedsageligt efter modeller med plads til 2 børn, så de også kan vokse i den.

Har kig på følgende biler:

Mercedes: https://funwheels.dk/produkt/mercedes-glc-63s-coupe-4x12v-til-to-boern/

Ford Duty Pickup: https://funwheels.dk/produkt/ford-duty-f450-4x24-elbil-til-to-boern/

Lamborghini: https://funwheels.dk/produkt/lamborghini-aventador-svj-drifter-2x24-til-to-boern/

Er der nogen som ejer én af disse modeller som kan tale varmt om dem? Og nogen som generelt kender til disse køretøjer, fordele/ulemper?

På forhånd tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2024 - 19:11 #1
Start lige med at finde ud af færdselsloven. Hvor må de bruges.
Da de er fra samme leverandør, så er deres motor/system nok det samme, så du kan kun gå efter design.
Det tangerer 'reklame' for hjemmesiden, så forvent ikke yderligere hjælp.
Avatar billede nopsen Ekspert
08. marts 2024 - 05:59 #2
brugernavnet er LaPet.
ejeren af firmaet hedder tilfældigvis Lasse Petersen.

ups... :)