Avatar billede zmartodk Juniormester
07. marts 2024 - 10:38 Der er 4 kommentarer

Bruge outlook + simply i skyen ?

Hej
Jeg  har et par arbejdsmails (hosted hos Simply) - som jeg gerne vil benytte i Outlook (Har abb.. på Office 365) - så alt ser ens ud online

Således at jeg f.eks. kan besvare mine mails på jobbet, og flytte dem til de korrekte mapper , og når jeg så kommer hjem på min faste computer - kan jeg forsætte arbejdet her.

(Så alt altså synkroniseres - og kan jeg kan se hvad der er allerede er svaret)

syntes ikke jeg kunne tilføje min simply-konto nogensteder i Outlook (web-plastformen)

Nogen som kan hjælpe med bedste løsning her ?
Avatar billede puren Ekspert
07. marts 2024 - 12:04 #1
så du vil havde dine arbejds mails på din egen computer??

bedste løsning = ikke at gøre det, der er muligvis noget it-sikkerhed og GDPR du får problemer med
Avatar billede zmartodk Juniormester
07. marts 2024 - 17:16 #2
Hej ...
Er selvstænding - så begge mails tilhører, og læses kun af mig.
Så det burde vel ikke ikke give GDPR-problemer ;)

Så kigger blot efter løsning som er i skyen, og synkroniseres 100%
Avatar billede supportsiden Professor
10. marts 2024 - 14:13 #3
Du skal flytte dine Simply mailkonti til 365 - kræver et erhvervs abb.
Der skal så defineres nogle ting i 365 og på Simply (MX, SPF m.m.)
Avatar billede zmartodk Juniormester
10. marts 2024 - 14:26 #4
Takker for svar