Avatar billede Karsten Mester
07. marts 2024 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Tøm email Fifo

Hej.
Jeg sender mails via Outlook i vba, men har fået det problem at mails samler sig i en form for Fifo, måske 100 mails, når jeg så sender en ny, så sendes den sidste i fifoen, som skulle have været sendt længe før.
Kan man tømme fifoen, eller hvad gør man.
På forhånd tak for svar
Avatar billede MaxZpaD Professor
08. marts 2024 - 08:27 #1
Jeg tænker, du skal poste dette spørgsmål i kategorien for e-mailprogrammer i stedet for Excel
Avatar billede Karsten Mester
08. marts 2024 - 09:06 #2
Tak, det prøver jeg.
Avatar billede Karsten Mester
08. marts 2024 - 09:07 #3
Tak for hjælpen
Avatar billede Karsten Mester
08. marts 2024 - 09:08 #4
ja