Avatar billede Labora Praktikant
08. marts 2024 - 12:31 Der er 5 kommentarer

failed to validate certificate the application will not be executed

Hej.
Min søn spiller på et site som hedder Spigo.
når han skal spille ludo eller andet skal han downloade en Java fil, det plejer at fungere gnidningsfrit, men i dag fik han notifikationen:"failed to validate certificate the application will not be executed"
jeg har forsøgt forskellige ting jeg fandt på nettet  : https://secure.milanmedical.com/downloads/FIX-Failed_to_validate.pdf
men kunne stadig ikke få det til at fungere, prøvede også at afinstallere og installere en tidligere version af Java (8 version 391)
håber i kan hjælpe.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2024 - 15:10 #1
Hvad siger:

jarsigner -verify -verbose <navn på jar fil>

?
Avatar billede Labora Praktikant
08. marts 2024 - 21:12 #2
Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2024 - 21:24 #3
Åbne en command prompt og køre jarsigner fra din JDK på den jar fil du ikke kan køre med de 2 options.
Avatar billede Labora Praktikant
09. marts 2024 - 10:01 #4
Jeg er desværre ikke programmør, så jeg aner ikke hvad det betyder, men tusind tak for at prøve at hjælpe mig.
Avatar billede supportsiden Professor
10. marts 2024 - 14:03 #5
Tjek om uret på PC går helt rigtigt