Avatar billede fase Professor
11. marts 2024 - 11:21 Der er 1 løsning

Overgang fra mail til outlook

Jeg har fået til opgave at skifte fra mail i windows 10 til den ny app outlook. Det har jeg gjort på flere computere, men nu er jeg stødt på at få fejlmeddelelsen, at "oprettelsen er mislykkedes prøv igen senere". er der nogen af jer, der har oplevet det samme og har I en løsning på problemet?
Computeren er en Lenovo ca 3 år gammel med win10 pro.
Avatar billede fase Professor
19. marts 2024 - 20:06 #1
Det ser ud til at det, der spærrede, var outlook i Office pakken. Det hjalp at bruge den. Desuden installerede jeg Thunderbird for en sikkerhedsskyld.