Avatar billede gerhardpet Seniormester
11. marts 2024 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

google sheets

Jeg arbejder en del i googles produkter  - docs og sheets og er glad for begge programmer, men nu har jeg et problem i sheets.
Det fungerer perfekt som regneark, men når jeg vil skrive en tekst i venstre kolonne (A), så kan jeg kun se halvdelen af teksten.  Hvis teksten fylder 3-4 kolonner, så mangler jeg stort alt, det, der er skrevet i kolonne A. Jeg har prøvet at formatere etc, men det hjælper ikke. Når jeg skriver tal, så er der ikke noget problem - kun med tekst. Har I noget forslag??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. marts 2024 - 13:59 #1
Klik på cellen eller cellerne, vælg i menuen foroven:  Format | Wrapping | Wrap

Jeg ved ikke lige hvad de hedder på dansk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. marts 2024 - 14:12 #2
Wrap betyder "ombryd" ,  findes i Excel.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
11. marts 2024 - 15:26 #3
Mange tak for hjælpen - hvor er det let, når man ved det. Problemet løst