Avatar billede hans01 Forsker
14. marts 2024 - 02:19 Der er 6 kommentarer

Hvor er min produkt kode?

Jeg købte en ny lap top og et microsoft 365 personal abonnement. For lidt siden modtog jeg en mail om  mit abonnoment var ved at udløbe. Så jeg købte et nyt skrabe kort, som jeg fulgte instruktionen og indtastede koden. Nu er det gamle abonnement så udløbet uden der er sket noget.

Jeg har naturligvis ikke gemt skrabekortet..

Hvad gør jeg?

Glemmer det og køber et nyt abonnements kort?

Eller er der en måde til at finde ud af hvor koden er hende?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2024 - 06:54 #1
Der er nogle måder her https://www.partitionwizard.com/partitionmagic/how-to-find-microsoft-office-product-key.html
Den her indgår som et punkt 7 der beskrives i linket med program til at finde kode.
https://www.belarc.com/products/belarc-advisor
Avatar billede hans01 Forsker
14. marts 2024 - 07:25 #2
Hej 220661

Jeg skal nok lige sige jeg indtastede koden på nettet, som jeg fik besked på, så jeg tvivler på koden ligger på min PC.

Eller hva?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2024 - 07:39 #3
Bruger ikke selv 365 så måske den ikke ligger lagret på din pc. Men tippet med Microsoft kontoen der vises bør kunne vise koden tænker jeg.
Jeg bruger ej heller en Microsoft konto skal her siges. Har kun lokale konti på mine computere.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2024 - 07:40 #4
Prøv at se på metode 4 fra linket hvis du har Microsoft konto
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2024 - 12:03 #5
Et 365 abonnement er normalt tilknyttet en Microsoft konto. Du kan logge ind på denne konto og se dine licenser fra Microsoft. Det burde også være på den side du indtastede din nye kode. Hvis du ved den lejlighed oprettede en ny Microsoftkonto (med en anden e-mail adresse) så kan det forklare forvirringen.
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2024 - 12:05 #6
Hvis du ikke er storforbruger af Officepakken og/eller OneDrive, så kunne du overveje en engangslicens, der kan købes til meget rimelige priser på nettet.