Avatar billede NEP Praktikant
15. marts 2024 - 00:08 Der er 2 kommentarer

Mislykket opkald på messenger

Åbn Messenger app på din telefon  - når man ikke har en smartphone, hvad gør man så ?

Er det den manøvre der mangler for man kan lave opkald på Messenger ??
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2024 - 07:50 #1
Så laver man et traditionelt opkald, eller sender en mail.
Hvis din pc har kamara og mikrofon, så https://apps.microsoft.com/detail/9wzdncrf0083?hl=da-DK&gl=DK
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2024 - 07:59 #2
Er det ikke fordi du blev logget ud i sidste uge, i det store nedbrud? - en i familen har samme problem, fordi der er sat 2-faktor godkendelse til - hun er af den ældre generation, og selv om jeg kan høre hendes 2FA enhed sige ding over telefonen, kan hun ikke finde ud af hvor den skal trykkes på, for at godkende...

Men der vil typisk være en "prøv på en anden måde" mulighed...