Avatar billede Finn Praktikant
15. marts 2024 - 07:31 Der er 4 kommentarer

Dubletter

På Android har jeg oprettet skuffer. Når jeg vil slette dubletter vises alle billeder som dublet. Altså i skuffen og generelle billeder. Hvad sker hvis jeg vælger at slette alle dubletter?.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2024 - 07:46 #1
så har du ingen billeder.
Dem, du kører ned i skuffer er bare link. Alle billeder ligger altid i generelle, og så kan du fx køre et billede ned i 5 skuffer - der er stadig kun et billede, men nu med 5 links til det.
Avatar billede Finn Praktikant
15. marts 2024 - 09:19 #2
Det er netop det jeg frygter, at billedet helt forsvinder.
Men når jeg vælger at slette dubletter, regner jeg så med at kun dubletter i generelle billeder slettes, og ikke billede samt link.
Ellers tak for hurtigt svar.  Jeg er en gammel knark på 85, og det halter lidt igen med teknologien😪
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2024 - 11:16 #3
i gruppen 'generelle billeder' kan der være kopier (hvis man har åbnet et billede, og gemt med nyt navn), det kan også være, man har trykket et par gange på udløser (det gør jeg ofte for så bagefter at vælge det bedste).
Der kan man godt rydde op.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2024 - 14:32 #4
Hvis der efter titlen på billedet står Kopi. Så kan du roligt slette det!