Avatar billede MOAN Juniormester
17. marts 2024 - 00:20 Der er 8 kommentarer

VPN

Jeg har Bitdefender VPN og er pt. i Marrakech, men har indstillet den til Danmark. Men jeg kan ikke se alle programmer på dr.dk, fordi dr.dk kan se, at jeg ikke er i Danmark.
Hvad er VPN så værd eller gør jeg noget forkert?
Avatar billede kurt54 Ekspert
17. marts 2024 - 01:29 #1
Hvor siger

https://iplocation.com/

du er ?

https://www.iplocation.net/    er en anden mulighed.
Avatar billede MOAN Juniormester
17. marts 2024 - 01:55 #2
Forstår ikke, hvad du mener?
Avatar billede puren Ekspert
17. marts 2024 - 02:03 #3
Zeba din nye profil snyder du ikke nogle med

Men hvor dumme tro du de er inde hos dr?? De har måske købt en konto og testet hvilken iper der givers eller bare snakket med dem

Muligheden er jo også at systemet bare melder hvis der er mere end 5 streams elller noget fra samme ip og så slår de den selv op næste dag og ser om den skal blokkes

VPN er jo ikke lavet for at du kan se TV i udlandet
Avatar billede MOAN Juniormester
17. marts 2024 - 02:19 #4
Forstår ikke
Avatar billede MOAN Juniormester
17. marts 2024 - 02:31 #5
Nu kan jeg pludselig se alle programmer.
I modsætning til dig ved jeg ikke, hvorfor VPN er lavet, men jeg betaler min skat og min licens, så jeg kan ikke se, hvorfor jeg ikke skal kunne se alle programmer, selv om jeg er i Marokko i 14 dage.
Avatar billede nopsen Ekspert
17. marts 2024 - 21:19 #6
ZeBa tror han kan vaske tavlen ren med sin nye profil.
Avatar billede MOAN Juniormester
17. marts 2024 - 22:55 #7
#1: Ja, jeg har jo skrevet, at jeg befinder mig i Marrakech. Hvad er det så, du vil sige?
Avatar billede MOAN Juniormester
17. marts 2024 - 22:57 #8
#3 + #6
Nogen har større problemer med at få tiden til at gå end andre, men det er vel en dårlig undskyldning for at fylde siden med vås.